DeathownerNl Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) kijk ik zit vast ik snap er eigenlijk helemaal niets meer vast dat IMG tool lukt nog wel maar als ik dan de kleuren van de car moet veranderen of iets ik snap er niet van (kan iemand me helpen me e-mail addres is : -xxx- voeg me alleen toe als je echt weet hoe het moet a.u.b! ik snap er niks van maar ik wil graag wat mooie scooters en autos >>> Door DaBeast: Overigs is het niet nodig om 2 topics aan te maken..<<< Bewerkt: 17 februari 2008 door DaBeast E-mailadres verwijderd door Bling. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 De kleuren veranderen is eigenlijk heel simpel. Open de ReadMe en zoek naar een regeltje dat bij 'carcols.dat' hoort. Kopiëer het regeltje, open kladblok en ga naar de GTA SA Data map, en open carcols.dat. Daarna zoek je naar de regel van de te vervangen auto, en vervang je de regel met de nieuwe. Hierna zullen de kleuren veranderd zijn. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Om je eigen kleuren te kunnen zetten maar je weet niet welke codes is hier een kleurentabel van JVT. NOTE, De kleuren na 126 kan je niet toevoegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.