joppie Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Hier issie dan: Het randje aan de buitekant ging niet helemaal lekker, dus die heb ik weggelaten... Rates & Tips Bewerkt: 17 februari 2008 door joppie Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik vind 'm niet zo heel mooi. Iets te druk en de hoofdrolspeler zie je niet zo heel goed. 7/10 sorry maar ik heb mooiere gezien. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hier issie dan: Het randje aan de buitekant ging niet helemaal lekker, dus die heb ik weggelaten... Rates & Tips Ik vind hem voor een beginner zker leuk! Het font past er goed bij want het lijkt op het assasins creed font. De render en de background gaan niet fantastisch samen maar dat hoeft niet perse. Ik zou nog een 2px. border aan de buitenkant aanraden en dat was het. 7.0 Gr, Drunken Reageren
M4X Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Aparte sig, die ik op een paar manieren geslaagd vind maar die ook zijn negatieve kanten heeft. Allereerst raad ik je sterk aan een paar tutorials over de tekst te volgen, want dat vind ik het grootste minpunt aan deze sig. Het Assassins Creed logo is netjes uitgerenderd (ik weet alleen niet of je dat zelf gedaan hebt), maar hij is veel te groot, net zoals 'Joppie'. De tekst past wel goed bij elkaar, maar het is allemaal erg groot, en in verhouding met de kleine render valt dat alleen nog maar meer op. Het ligt dus niet alleen aan de tekst, maar ook de render is vrij klein, waardoor de sig een beetje kaal is. De render op een hele simpele manier wat groter maken (dat doe je met Ctrl+T) zou veel beter staan. Verder zie ik iets zou goed wat de achtergrond moet voorstellen, maar dat paars achtige vloekt een beetje. Ook kan je voortaan beter wat kleinere brushes nemen. Maargoed, desondanks zie ik dat je er veel werk aan hebt besteed, en voor een beginner zien sommige dingen er heel behoorlijk uit, maar een aantal dingen zijn ook wat minder 65% Reageren
joppie Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Thx allemaal Ik vond het achteraf tog ook een beetje druk, maar toen had ik 'm al gepost. De achtergrond had ik eerst gebrusht, beetje blauwige gloed, waarop ik een vergrote vlag op het geplakt (deze zat bij een andere render). Het Assassin's Creed logo heb ik ook vergroot en gedraaid... Idd, de render is wat klein, maar tis ook een kleine sig... Maar onthoud: IK KAN BETER! Dit was namelijk me eerste siggie via een tut van Froodooo over hoe je een sig maakt... Hou het maar op een probeersel MzZl! Reageren
Marsmello Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Leuk gemaakt. Maar er is iets te veel effect in gedaan. Daarom is hij zo wazig. Lelijk is hij niet. Hij mooier als je Signature nu. 7/10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Ik vind hem niet zo heel veel hebben. Ik snap dat je ook nog een beginner bent. De tekst moet je niet over de hele signature uitspreiden! De render vind ik ook niet al te scherp, ik denk eerder dat dit gewoon een stukje uit een afbeelding is. Ik denk dat je dit hebt gedaan(niet negatief bedoeld!); -Afbeelding geplaatst -Logo erover heen -Tekst erop Begrijp me niet verkeerd 63% Alle begin is moeilijk[/font] Bewerkt: 18 februari 2008 door QuaZ Reageren
joppie Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Iedereen heeft wel gelijk hoor... Ik vind hem zelf ook niet zo mooi, maar deze had ik met een tut gemaakt (met behulp van) en er een beetje een eigen drai aangegeven... maar iik had er niet zoveel in moeten proppen. Ik ben nu veel mooiere aant make. (zie onderaan dit bericht ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.