Jump to content

Opslaan (saven)

GTA_ALICE

Recommended Posts

Heey,

Hoe moet ik het spel opslaan zodat ik de volgende keer weer verder spelen waar ik dan gebleven was? Ik heb wel een memorycard, maar ik zie in het spel nergens een 'knopje' staan, waar ik het spel mee kan opslaan. Weet iemand hoe dit moet?

Alvast heel erg bedankt!

-XxX-jes

Delen op andere websites

Je kan saven in je huis waar je begint en je kan huizen kopen waar je wilt saven.

En je kan niet saven als je met een missie bezig bent.

En dat save tekentje ziet er uit als een blauwe diskette :rolleyes:

Delen op andere websites

Heey,

Ik heb dit net even geprobeerd, maar ik kan dat huis niet in, omdat daar zo'n rode 'straal' voorstaat, en als je daar doorheen loopt, begint de missie Big Smoke. Of heb ik nu het verkeerde huis?

-XxX-jes

Delen op andere websites

;) ja dan ben je aan het verkeerde adres ;):D

je moet het huis recht van dat huis hebben

dat huis heeft links een garage zitten en bij de voor deur zit een gele pijl

daar moet je naar binnen,en dan rechtdoor kan je saven in de keuken

en boven kan je later je omkleden en een spuitbus en een fotocamera vinden

@GTA_ALICE nog welkom op de forum je vragen zijn welkom maar kijk eerst op de zoekfunctie voor je vragen daar staan al veel antwoorden voor je vragen

druk HIER voor zoekfunctie

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Delen op andere websites

Heey,

Ik heb dit net even geprobeerd, maar ik kan dat huis niet in, omdat daar zo'n rode 'straal' voorstaat, en als je daar doorheen loopt, begint de missie Big Smoke. Of heb ik nu het verkeerde huis?

-XxX-jes

Je moet eerst die missie met Big Smoke doen, je weet wel in die rode circel gaan en dan word uitgelegd waar je kan saven :)

Bewerkt: door Sultan
Delen op andere websites

Het huis waar die rode cirkel is , dat is je huis.

lees jij het wel goed GTA_ALICE zei:als je door die rode straal heen loopt krijg je een missie <_< dus wat jij zegt klopt niet

nog 1xtje:het huis heeft links een garage en voor de deur staat een geel pijltje daar moet je naar binnen ;)

Delen op andere websites

Het huis waar die rode cirkel is , dat is je huis.

Het huis waar die rode cirkel is, is het huis van Sweet, of/en van Ryder. Dat is dus niet jou huis, en je kan er dus ook niet saven.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...