Jump to content

borat:the movie


GTAspirit

Recommended Posts

als je borat hebt gezien kan je je mening zeggen over de gekke BORAT.wat vindt jij het mooiste stuk van de film ?

vondt jij dat het beter kon ?

dan moet je zeker jou mening geven

als je het nog niet hebt gezien dan kan je naar youtube gaan en :borat movie,intikken en dan krijg je een trailer

of:best of borat op youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb borat in de cinema gezien het is echt om je kapot te lachen

een echt favoriette scene heb ik niet en het is ook al een tijdje geleden dat ik hem gezien had.

dus ik vindt het gewoon een top film

ik heb twee mooie stukjes die ene keer dat hij in zijn grappige groene zwembroek zit en dat die enen vriend van borat in zijn bloten aan mastrueren was ,en dat die dan te samen buiten in hun blote liepen .:) :) :) :) :)

Link to comment
Delen op andere websites

ajah ja hij die dikke zat hem de mastruberen op een boekske waar pamala anderson in stond.

dan zag borat dat en zijn ze beginnen vechten met allerlij standjes ^_^

vond ik wel grappig

en dan in zen borat zwembroek

this is nicedat gebruikte hij int begin nie normaaal hahahahahhaa

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
als je borat hebt gezien kan je je mening zeggen over de gekke BORAT.wat vindt jij het mooiste stuk van de film ?

vondt jij dat het beter kon ?

dan moet je zeker jou mening geven

als je het nog niet hebt gezien dan kan je naar youtube gaan en :borat movie,intikken en dan krijg je een trailer

of:best of borat op youtube.

Vond hem wel grappig :tu:

Toen die vriend von Borat aan het mastruberen was vond ik ook grappig :schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo grappige film!! Eigenlijk heb ik geen favoriete scene daarin,maar toch dat hij een auto koopt en zegt: Hoe hard moet deze auto kunnen,om een jood om te rijden.Die meneer zegt dan: 60kmph.LOL LOL Lol :schater::puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Zo grappige film!! Eigenlijk heb ik geen favoriete scene daarin,maar toch dat hij een auto koopt en zegt: Hoe hard moet deze auto kunnen,om een jood om te rijden.Die meneer zegt dan: 60kmph.LOL LOL Lol :schater::puh: .

hahahah lol ja die was ook idd een goeie :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...