GTAspirit Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 als je borat hebt gezien kan je je mening zeggen over de gekke BORAT.wat vindt jij het mooiste stuk van de film ? vondt jij dat het beter kon ? dan moet je zeker jou mening geven als je het nog niet hebt gezien dan kan je naar youtube gaan en :borat movie,intikken en dan krijg je een trailer of:best of borat op youtube. Reageren
thug Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik heb borat in de cinema gezien het is echt om je kapot te lachen een echt favoriette scene heb ik niet en het is ook al een tijdje geleden dat ik hem gezien had. dus ik vindt het gewoon een top film Reageren
GTAspirit Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik heb borat in de cinema gezien het is echt om je kapot te lacheneen echt favoriette scene heb ik niet en het is ook al een tijdje geleden dat ik hem gezien had. dus ik vindt het gewoon een top film ik heb twee mooie stukjes die ene keer dat hij in zijn grappige groene zwembroek zit en dat die enen vriend van borat in zijn bloten aan mastrueren was ,en dat die dan te samen buiten in hun blote liepen . :) :) Reageren
thug Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ajah ja hij die dikke zat hem de mastruberen op een boekske waar pamala anderson in stond. dan zag borat dat en zijn ze beginnen vechten met allerlij standjes vond ik wel grappig Reageren
GTAspirit Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ajah ja hij die dikke zat hem de mastruberen op een boekske waar pamala anderson in stond.dan zag borat dat en zijn ze beginnen vechten met allerlij standjes vond ik wel grappig en dan in zen borat zwembroek this is nicedat gebruikte hij int begin nie normaaal hahahahahhaa Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 als je borat hebt gezien kan je je mening zeggen over de gekke BORAT.wat vindt jij het mooiste stuk van de film ?vondt jij dat het beter kon ? dan moet je zeker jou mening geven als je het nog niet hebt gezien dan kan je naar youtube gaan en :borat movie,intikken en dan krijg je een trailer of:best of borat op youtube. Vond hem wel grappig Toen die vriend von Borat aan het mastruberen was vond ik ook grappig Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Zo grappige film!! Eigenlijk heb ik geen favoriete scene daarin,maar toch dat hij een auto koopt en zegt: Hoe hard moet deze auto kunnen,om een jood om te rijden.Die meneer zegt dan: 60kmph.LOL LOL Lol . Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Zo grappige film!! Eigenlijk heb ik geen favoriete scene daarin,maar toch dat hij een auto koopt en zegt: Hoe hard moet deze auto kunnen,om een jood om te rijden.Die meneer zegt dan: 60kmph.LOL LOL Lol . hahahah lol ja die was ook idd een goeie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.