Mark B. Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Heej Weet iemand van jullie hoe je nou precies gezichten kunt importeren in PES2008? Ik heb wel het programma GGS gedownload alleen ik weet niet precies hoe je die gezichten dan kunt importen en kunt vervangen?? Bij voorbaat dank! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Weet iemand van jullie hoe je nou precies gezichten kunt importeren in PES2008?Ik heb wel het programma GGS gedownload alleen ik weet niet precies hoe je die gezichten dan kunt importen en kunt vervangen?? Om te beginnen heb je Graphics Game Studio versie 7.1.8. nodig. Zodra je deze hebt, kunnen we beginnen. Open het bestand ‘cv_0’ (te vinden in: ‘C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008\img’) met GSS. Er wordt vervolgens gevraagd of je alles in submappen wilt plaatsen. Kies voor ‘No’, aangezien de boel dan onoverzichtelijk wordt. Zodra GGS klaar is met laden, zul je een groot aantal bestanden zien. Open dan je facepack. Ik neem als voorbeeld een nieuwe gezicht van Adriano, die de naam ‘1461_Adriano’ draagt. De 4-cijferige code kun je gebruiken om het bestand van Adriano in GSS op te zoeken. Typ de vier cijfers in bij ‘search’, druk op ‘Enter’ en je zult bij het origineel uit moeten komen. Klik vervolgens met je rechtermuisknop op het bestand, en kies voor 'Import a file over this one'. Zoek vervolgens het bestand waarmee je het wilt vervangen en je bent klaar. Reageren
Mark B. Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Haha, bedankt voor deze uitermate duidelijke uitleg En hoe zit het dan met gezichten van spelers die geen geen "echt" gezicht hebben, spelers zoals Higuain en Pato?? Bewerkt: 17 februari 2008 door Mark B. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.