Jump to content

in welke film had je graag meegedaan?


GTAspirit

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAspirit

    12

  • Bierbuikje

    3

  • Robin B

    3

  • TomHagen

    2

scarface :puh:

en ik tony montana

Ik wil ook graag in Scarface spelen :Y en ook Tony zijn :puh:

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

Ik doe met jullie mee :Y Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig :puh: deel 3 was het leukst vond ik :Y

Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

Ik doe met jullie mee :Y Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig :puh: deel 3 was het leukst vond ik :Y

Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen :bier:

Ik vond die ene waarbij de marsmannetjes de aarde aanvielen het best. Dat was 3 of 4. Maar niet die ene waarbij de marsmannetjes graancirkels maken. Of wat dan ook te maken heeft met graanvelden. En scary movie 2 heb ik (helaas) nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Quoten en vervolens negeren _O_

Ik zou het liefst niet in een actie film willen spelen. Want dan doet de stuntman alles, en mag je zelf alleen stoer praten enzo :7

Een komedie is dan wel heel erg vet. Kei hard lachen om je 'eigen' grappen :puh: Vooral 'Wedding Crashers' of 'You, me and Dupree' lijkt mij vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag mee willen doen aan Smokin' Aces. Maar dan niet als acteur, maar als schrijver. Ik had namelijk precies hetzelfde idee totdat ik erachter kwam dat het al bestond...

ja,smoking aces is ook een goede film wlke van de smoking aces wil jij zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een goei topic Drive-By

Als ik zou mogen meespelen doe mij maar:Get Rich Or Die Trying :tu: Goeie Film :D

die film heb ik gezien die is gewoon de max maar ik zou er niet in willen meespelen als het films zijn die ik graag zou meespelen zou het :scary movie 1,evan amigthey bruce almigthey en wild hogs dat zijn ze ongeveer.:) :) :) :) :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...