Rene-GTA Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik hou van actie, en misdaad daarom kies ik 300. Dat is echt een goede film met goede gevechten. Bij die fim had ik graag meegedaan. Reageren
rubensanti Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 scarface en ik tony montana Ik wil ook graag in Scarface spelen en ook Tony zijn Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even Ik doe met jullie mee Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig deel 3 was het leukst vond ik Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen Reageren
Sandra Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 One Night In Paris. Dat is toch die seks-tape van Paris Hilton? Ik zou wel in American Pie willen spelen. Reageren
Jay; Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 In "The green mile". maar die kennen jullie vast niet. Reageren
AwiVC Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 In "The green mile". maar die kennen jullie vast niet. The Green Mile is één van de bekendste films ooit dus waarschijnlijk kent iedereen hem En @Sandra ja dat is de Hilton-Seks tape xD Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik zou graag mee willen doen aan Smokin' Aces. Maar dan niet als acteur, maar als schrijver. Ik had namelijk precies hetzelfde idee totdat ik erachter kwam dat het al bestond... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even Ik doe met jullie mee Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig deel 3 was het leukst vond ik Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen Ik vond die ene waarbij de marsmannetjes de aarde aanvielen het best. Dat was 3 of 4. Maar niet die ene waarbij de marsmannetjes graancirkels maken. Of wat dan ook te maken heeft met graanvelden. En scary movie 2 heb ik (helaas) nog niet gezien. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Quoten en vervolens negeren Ik zou het liefst niet in een actie film willen spelen. Want dan doet de stuntman alles, en mag je zelf alleen stoer praten enzo Een komedie is dan wel heel erg vet. Kei hard lachen om je 'eigen' grappen Vooral 'Wedding Crashers' of 'You, me and Dupree' lijkt mij vet. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik zou graag mee willen doen aan Smokin' Aces. Maar dan niet als acteur, maar als schrijver. Ik had namelijk precies hetzelfde idee totdat ik erachter kwam dat het al bestond... ja,smoking aces is ook een goede film wlke van de smoking aces wil jij zijn ? Reageren
GTAspirit Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 vinden jullie deze topic wel een goede niet van dat crap,kan ik 'trots' zijn op deze topic? bedankt dat jullie hier posten !!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik vind dit een goei topic Drive-By Als ik zou mogen meespelen doe mij maar:Get Rich Or Die Trying Goeie Film Reageren
GTAspirit Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik vind dit een goei topic Drive-ByAls ik zou mogen meespelen doe mij maar:Get Rich Or Die Trying Goeie Film die film heb ik gezien die is gewoon de max maar ik zou er niet in willen meespelen als het films zijn die ik graag zou meespelen zou het :scary movie 1,evan amigthey bruce almigthey en wild hogs dat zijn ze ongeveer. :) :) . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik zou heel graag mee willen spelen in Police Academy, ik heb heel erg gelachen bij die films. Die humor ook . Er komt misschien een nieuwe, dus misschien daar een kansje..... Reageren
GTAspirit Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik zou heel graag mee willen spelen in Police Academy, ik heb heel erg gelachen bij die films. Die humor ook . Er komt misschien een nieuwe, dus misschien daar een kansje..... ja je zal er mischien wel in passen,je moet ens proberen hé veel succes !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.