DenkaanHenk Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. Ja inderdaat, Ik wil ook in de Scarface Movie spellen, En in de Ghostrider, Fast Of The Furious, daar wil ik wel een eigen auto: Ford Mustang GT OTTO Reageren
GTAspirit Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. Ja inderdaat, Ik wil ook in de Scarface Movie spellen, En in de Ghostrider, Fast Of The Furious, daar wil ik wel een eigen auto: Ford Mustang GT OTTO jullie zijn prescies wel voor actie want de meeste van jullie reactie's gaat over scary movie of scarface. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zou graag meedoen in een film van Kevin Smith . Dat is de schrijver/regisseur van Clerks en Jay and Silent Bob strikes back enzo. Zo gaaf Reageren
GTAspirit Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zou graag meedoen in een film van Kevin Smith . Dat is de schrijver/regisseur van Clerks en Jay and Silent Bob strikes back enzo. Zo gaaf heb ik nog niet gezien maar ik zal wel eens kijken,comedie komt er ook op af ik bedoel dat jullie ook voor de richting:comedie gaan mischien kun je iets opvangen in een rol voor mr.bean Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Wil je alsjeblieft niet op iedere reactie reageren drive-by? Ik kom je reactie echt om de post tegen en dat lijkt me niet erg nodig. Natuurlijk mag je heus wel eens ergens op antwoorden, maar dit wordt wat erg overdreven zo.... Dank je wel Reageren
GTAspirit Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 oké ik zal het doen,eindelijk heb ik iets wat nog niemandt heeft . Reageren
Amigo48 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik wou in back to the future spelen als dr bruin Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dan zou ik mee willen doen in final destination dat lijkt mij nou geweldig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 The Godfather! Ik zou een geweldige consigliere zijn Reageren
Berrus Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Young Guns I en II Als Billy uiteraard Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Scarface, Lord of The Rings, Godfather, Top Gun, Mission Impossible, James Bond, Fast and the Furious, ... ik kan wel nog een tijdje doorgaan Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik zou graag in Scarface spelen, en ik ben dan Tony Montana. SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!!!!!!!!!!!!!!!! Echt een topfilm Greetzzz -GoldWing- Reageren
Robin B Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even Ik doe met jullie mee Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig deel 3 was het leukst vond ik Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen Ik vond die ene waarbij de marsmannetjes de aarde aanvielen het best. Dat was 3 of 4. Maar niet die ene waarbij de marsmannetjes graancirkels maken. Of wat dan ook te maken heeft met graanvelden. En scary movie 2 heb ik (helaas) nog niet gezien. ik heb ze allemaal maar ik vomnd die graancirkels wel vet cool das scary movie 3 4 was leuk deel 1 was leuk 2 vond ik niks aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.