Jump to content

in welke film had je graag meegedaan?


GTAspirit

Recommended Posts

Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAspirit

    12

  • Bierbuikje

    3

  • Robin B

    3

  • TomHagen

    2

Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. ^_^

Ja inderdaat, Ik wil ook in de Scarface Movie spellen,

En in de Ghostrider, Fast Of The Furious, daar wil ik wel een eigen auto: Ford Mustang GT ;)

OTTO :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had graag in Scarface mee gedaan als de bewaker van Sosa, niet Sosa zelf want die speler is al goed. De bewaker van Tony Montana zou ik niet willen zijn met Sosa op zijn dak, Sosa heeft veel meer macht dan Tony. Dus dan maar Sosa's kant he. ^_^

Ja inderdaat, Ik wil ook in de Scarface Movie spellen,

En in de Ghostrider, Fast Of The Furious, daar wil ik wel een eigen auto: Ford Mustang GT ;)

OTTO :tu:

jullie zijn prescies wel voor actie want de meeste van jullie reactie's gaat over scary movie of scarface. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag meedoen in een film van Kevin Smith _O_ . Dat is de schrijver/regisseur van Clerks en Jay and Silent Bob strikes back enzo. Zo gaaf :Y

heb ik nog niet gezien maar ik zal wel eens kijken,comedie komt er ook op af ik bedoel dat jullie ook voor de richting:comedie gaan mischien kun je iets opvangen in een rol voor mr.bean

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je alsjeblieft niet op iedere reactie reageren drive-by? Ik kom je reactie echt om de post tegen en dat lijkt me niet erg nodig. Natuurlijk mag je heus wel eens ergens op antwoorden, maar dit wordt wat erg overdreven zo....

Dank je wel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

Ik doe met jullie mee :Y Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig :puh: deel 3 was het leukst vond ik :Y

Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen :bier:

Ik vond die ene waarbij de marsmannetjes de aarde aanvielen het best. Dat was 3 of 4. Maar niet die ene waarbij de marsmannetjes graancirkels maken. Of wat dan ook te maken heeft met graanvelden. En scary movie 2 heb ik (helaas) nog niet gezien.

ik heb ze allemaal maar ik vomnd die graancirkels wel vet cool das scary movie 3 4 was leuk deel 1 was leuk 2 vond ik niks aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...