Jump to content

in welke film had je graag meegedaan?


GTAspirit

Recommended Posts

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

Ik doe met jullie mee :Y Ik vind de scary movies delen echt goed! en grappig :puh: deel 3 was het leukst vond ik :Y

Verder wil ik ook nog wel in een american pie film spelen :bier:

Ik vond die ene waarbij de marsmannetjes de aarde aanvielen het best. Dat was 3 of 4. Maar niet die ene waarbij de marsmannetjes graancirkels maken. Of wat dan ook te maken heeft met graanvelden. En scary movie 2 heb ik (helaas) nog niet gezien.

ik heb ze allemaal maar ik vomnd die graancirkels wel vet cool das scary movie 3 4 was leuk deel 1 was leuk 2 vond ik niks aan...

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAspirit

    12

  • Bierbuikje

    3

  • Robin B

    3

  • TomHagen

    2

als er een bestaande film was en jij zou daar aan mee willen doen welke film zou dta dan zij ? post het hier

ik zou graag in alle fast and the furious meegedaan hebben maar het is al te laat ze hebben al alle films gespeeld,snik snik snik !!!.

Er komt een niuwe The Fast & The Furios uit hoor in 2008.

maar ik zou gewoon graag meedoen met Scarface t is gewoon n fette film , en anders wil ik ook wel met black hawk down meedoen.

GRTZ : GFS

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...