Jump to content

screen maken op psp of ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe moet je een screen maken op de psp of ps2 ( vice city stories )

ik bedoel net zolals op wikigta ( auto' s die daar staan)

is het met een mode of met het fototoestel

hoe zet je die screens dan op de computer

Geplaatst:

Ze maken de screens via hun PC. Via PS2 of PSP kun je geen screens maken. Je kunt er inderdaad wel foto'svan maken maar ik vrees dat de kwaliteit dan erg slecht zal zijn..

Geplaatst:
Ze maken de screens via hun PC. Via PS2 of PSP kun je geen screens maken. Je kunt er inderdaad wel foto'svan maken maar ik vrees dat de kwaliteit dan erg slecht zal zijn..

kunnen ze dan vice city stories spelen op de pc?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat gaat niet. Vice City stories is enkel voor PS2 en PSP.

Ik dacht even dat ik in Vice City forum zat ipv Vice City Stories

Hiervoor is wel een oplossing, maar niet iedereen voldoet hieraan.

Je kunt inderdaad wel screens maken via PSP en PS2.

Dit gaat met behulp van cheatdevice.com

Klik hier

Dat is namelijk een trainer voor Vice city stories bijvoorbeeld maar ook evengoed voor liberty city stories.

De PSP versie heeft natuurlijk wel veel meer functies dan de PS2. Zoals bijvoorbeeld in dit geval een screenshot maken. Je moet er wel rekening mee houden dat je firmare 2.71 of lager moet hebben omdat de hogere eisen hier gewoon gepatched worden.

Succes ;)

Bewerkt: door TheGuardian
Geplaatst:

Zoiets. R* maakt die spelen via de PC en zo geven ze die Screens vrij.

Geplaatst:

Je kunt wél screens nemen met je PSP, alleen heb je daar een custom firmware voor nodig. Met CheatDevice kan het ook, alleen is dat niet de gemakkelijkste manier en bovendien draait cheatdevice alleen op een firmware die VCS niet ondersteunt. Screenshots maken met een PS2 gaat het makkelijkste met behulp van een TV-Kaart.

Geplaatst:
Je kunt wél screens nemen met je PSP, alleen heb je daar een custom firmware voor nodig. Met CheatDevice kan het ook, alleen is dat niet de gemakkelijkste manier en bovendien draait cheatdevice alleen op een firmware die VCS niet ondersteunt. Screenshots maken met een PS2 gaat het makkelijkste met behulp van een TV-Kaart.

ik heb een te hoge firmware :duh:

leg eens uit hoe het werkt met die tv kaart ^_^

Geplaatst:

ik heb een te hoge firmware :duh:

leg eens uit hoe het werkt met die tv kaart ^_^

Je kan een TV-Kaart kopen. Die past ook in je Computer. Die kan je in je PS2 laten zetten. Dat is net zoals ombouwen. Dus er zit geen garantie bij. Het lijkt me ook illegaal. Maar ik kan het ook mis hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Met een TV kaart leidt je de beelden door je PC.. En zo kun je screenshots en filmpjes maken.

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...