pittbuller Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik installeer gta san andreas en als ik new game kies dan zie je cj , die dame en zijn koffer helemaal licht zwart en als ik in het steegje met de BMX begin dan ben ik wit en de pedestrians ook..... verder geen problemen maar ik vroeg me af hoe het kwam... ________________________________________________________________________________ __________________ |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _| Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Heb je misschien screens? Heb je misschien ook mods geinstaleerd wat een bmx en een koffer vervangt? Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Misschien ligt het aan je videokaart, welke heb je? Misschien moest je maar eens nieuwe drivers downloaden. Reageren
pittbuller Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 dit zijn een paar screens.... hopelijk lukt het Reageren
Jay; Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 We zien nog geen screens.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.