Jump to content

zeldzame wagens

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben ook bijna elke wagen tegen gekomen behalve de FBI truck :cry: de mister whoopee ben ik wel tegen gekomen zonder cheats :Y maar als je de feest cheat invoert zie je soms ook een soort hotrod rijden :?.Maar als je en kart wilt

vinden moet je eerst in de missieserie back to Los Santos zitten na de tweede of derde missie staat de kart naast het huis van Mad Dogg. ^_^:klap:

Bewerkt: door GTAnerd 007
Geplaatst:

De FBI Truck kom je dan ook NOOIT tegen, omdat hij niet in het spel zit, net als de Andromada. Je kan ze wel spawnen met met een carspawner.

Geplaatst:

Heey, de FBI Truck kom je zoals hier onder staat niet tegen maar volgens mij wel met 1 missie heb ik een keer gelezen ergens weet alleen niet meer welke, maar de kart kan je soms ook wel is tegen komen met de cheat Funhouse ik geef je hem wel ff voor PC: CRAZY TOWN PS2: Driehoekje, Driehoekje, L1, Vierkantje, Vierkantje, Rondje, Vierkantje, Beneden, Rondje XBOX: Y, Y, L, X, X, B, X, Beneden, B als je nog meer cheats wil kijk dan ff op deze pagina van Wikigta http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29

WAARSCHUWING! kijk uit met wat voor cheats je doet want als je bijvoorbeeld de cheat doet die hierboven staat heeft dat gevolgen op je spel, waarbij je het spel niet meer 100% kan uitspelen als je het safet dus pas op! (staat ook boven aan de cheat pagina van Wikigta :7

Laterrrr

Geplaatst:

Correctie: Met de normale cheats kun je wél de 100% halen, maar met cheats zoals de Riot cheat (waardoor je de missie 'Madd Dogg' niet meer kan doen) kun je de storyline niet in zijn geheel halen, waardoor de 100% dus ook niet. Met normale cheats is het wel mogelijk. ;)

Overigens is het zonder mods of trainers de FBI Truck in GTA San Andreas te krijgen, dat je de FBI Truck dus tijdens een missie hebt gezien kan ook niet. Met die cheat is het denk ik ook niet mogelijk. Met die cheat krijgt San Andreas een feesterlijk uiterlijk, maar daar lijkt me de FBI Truck niet in voorkomen. De FBI Truck is dus zonder mods e.d. níet in het spel te krijgen. ;)

Geplaatst:
  Donwell zei:
Correctie: Met de normale cheats kun je wél de 100% halen, maar met cheats zoals de Riot cheat (waardoor je de missie 'Madd Dogg' niet meer kan doen) kun je de storyline niet in zijn geheel halen, waardoor de 100% dus ook niet. Met normale cheats is het wel mogelijk. ;)

Overigens is het zonder mods of trainers de FBI Truck in GTA San Andreas te krijgen, dat je de FBI Truck dus tijdens een missie hebt gezien kan ook niet. Met die cheat is het denk ik ook niet mogelijk. Met die cheat krijgt San Andreas een feesterlijk uiterlijk, maar daar lijkt me de FBI Truck niet in voorkomen. De FBI Truck is dus zonder mods e.d. níet in het spel te krijgen. ;)

Nee, maar wel de kartauto's 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...