GTAnerd 007 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) ik ben ook bijna elke wagen tegen gekomen behalve de FBI truck de mister whoopee ben ik wel tegen gekomen zonder cheats maar als je de feest cheat invoert zie je soms ook een soort hotrod rijden .Maar als je en kart wilt vinden moet je eerst in de missieserie back to Los Santos zitten na de tweede of derde missie staat de kart naast het huis van Mad Dogg. Bewerkt: 17 februari 2008 door GTAnerd 007 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Cheats beinvloeden het spel en kunnen sommigen een rare invloed hebben. Hoe je zeldzame voertuigen kunt pikken kan je op het onderstaande link klikken. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41572 Bewerkt: 17 februari 2008 door GTA_XP Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 De FBI Truck kom je dan ook NOOIT tegen, omdat hij niet in het spel zit, net als de Andromada. Je kan ze wel spawnen met met een carspawner. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Heey, de FBI Truck kom je zoals hier onder staat niet tegen maar volgens mij wel met 1 missie heb ik een keer gelezen ergens weet alleen niet meer welke, maar de kart kan je soms ook wel is tegen komen met de cheat Funhouse ik geef je hem wel ff voor PC: CRAZY TOWN PS2: Driehoekje, Driehoekje, L1, Vierkantje, Vierkantje, Rondje, Vierkantje, Beneden, Rondje XBOX: Y, Y, L, X, X, B, X, Beneden, B als je nog meer cheats wil kijk dan ff op deze pagina van Wikigta http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 WAARSCHUWING! kijk uit met wat voor cheats je doet want als je bijvoorbeeld de cheat doet die hierboven staat heeft dat gevolgen op je spel, waarbij je het spel niet meer 100% kan uitspelen als je het safet dus pas op! (staat ook boven aan de cheat pagina van Wikigta Laterrrr Reageren
Donwell Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Correctie: Met de normale cheats kun je wél de 100% halen, maar met cheats zoals de Riot cheat (waardoor je de missie 'Madd Dogg' niet meer kan doen) kun je de storyline niet in zijn geheel halen, waardoor de 100% dus ook niet. Met normale cheats is het wel mogelijk. Overigens is het zonder mods of trainers de FBI Truck in GTA San Andreas te krijgen, dat je de FBI Truck dus tijdens een missie hebt gezien kan ook niet. Met die cheat is het denk ik ook niet mogelijk. Met die cheat krijgt San Andreas een feesterlijk uiterlijk, maar daar lijkt me de FBI Truck niet in voorkomen. De FBI Truck is dus zonder mods e.d. níet in het spel te krijgen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Donwell zei: Correctie: Met de normale cheats kun je wél de 100% halen, maar met cheats zoals de Riot cheat (waardoor je de missie 'Madd Dogg' niet meer kan doen) kun je de storyline niet in zijn geheel halen, waardoor de 100% dus ook niet. Met normale cheats is het wel mogelijk. Overigens is het zonder mods of trainers de FBI Truck in GTA San Andreas te krijgen, dat je de FBI Truck dus tijdens een missie hebt gezien kan ook niet. Met die cheat is het denk ik ook niet mogelijk. Met die cheat krijgt San Andreas een feesterlijk uiterlijk, maar daar lijkt me de FBI Truck niet in voorkomen. De FBI Truck is dus zonder mods e.d. níet in het spel te krijgen. Nee, maar wel de kartauto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.