Jump to content

Vice city radio mp3's


paolo

Recommended Posts

heej

soms luister ik naar de radio in de auto en soms niet (een favoradio zender heb ik eigenlijk niet)

maar als ik luister dan denk ik: "wat een leuke nummers had je toen in de jaren 80, ik zou willen dat ik z op mp3 heb."

maar ja hoe? opnemen is niet echt een slim idee een microfoon bij me speakers :duh:

weet iemand hoe ik de nummers van de radio stations eruit kan halen? (of is elk radiostation 1 opname die zich herhaald? grootte mp3 dan :puh:)

of zou iemand me anders de namen van de nummers kunnen geven?

ik zou hier echt blij mee zijn

paolo

Link to comment
Delen op andere websites

De Radio Stations zijn inderdaad één grote opname die zich constant herhaald. De bestanden van de stations kan je makkelijk terug vinden door je CD-rom in je computer te plaatsen en vervolgens de optie 'Map met bestanden openen' te klikken. Kies nu de map 'Audio' om het volgende scherm te verkrijgen:

bestandenmy0.th.png

De bestanden die met een rode cirkel zijn aangeduid, zijn de Radio Stations. Deze staan nog niet in MP3 formaat, dus moet je de extensie nog even wijzigen. Als je niet weet hoe je dat moet doen: Klik!

Op WikiGTA kan je wel alle Radiozenders met de bijhorende songs opzoeken. Je hebt dan vast wel een programma waarmee je de muziek kunt downloaden.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

De Radio Stations zijn inderdaad één grote opname die zich constant herhaald. Maar op WikiGTA kan je wel alle Radiozenders met de bijhorende songs opzoeken. Je hebt dan vast wel een programma waarmee je de muziek kunt downloaden.

bedankt

(ps: gefeliciteerd, je bent de eerste die ooit in 1 van mijn topics hebt gereageerd ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...