Venzio Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 thuisfrontsupporter ik ga eigenlijk nooit nara een wetstrijd een x en dan een keer met open dag en dan met de training als die mee telt ( van PSV) Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik val onder de aparte categorie Teletekstsupporter - Checkt wanhopig de tussenstanden - Houdt het soms 'spannend' tot de samenvattingen - Scheldt op Jan van Halst - Grote bek op internet maar komt zelf niet in een stadion Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik ga niet naar veel voetbalwedstrijden en ben ook niet bepaald een echte kenner. Als ik naar een voetbalwedstrijd ga is die wel van Ajax en meestal ook in de Arena. Ik ben dus welteverstaan een thuisfront supporter maar ben totaal niet ruig en heb meestal geen shirt aan van Ajax. Dit heb ik ook Alleen van dan FC Twente Ik kom bij lang niet alle wedstrijden maar het is wel eens leuk en ik ben ook voor Twente dus Reageren
Jantje III Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik ben eigenlijk net zoals NilsHolgersson een teletekst supporter. (even lijstje gekopieerd van Nils en een beetje anders gemaakt maar goed) - Checkt wanhopig de tussenstanden - Houdt het soms 'spannend' tot de samenvattingen - Lacht zich helemaal kapot als ajax weer verloren heeft - Ga soms naar de stadions (Willem II een paar keer geweest, RKC heel veel, PSV een paar keer, oja ben weleens bij NAC geweest. (Rara waar woon ik? )) en kijk als ik bij mij neefje ben de wedstrijden live. Oja ik ga als ik niet gelijkertijdig met het 1e van mijn voetbalclub moet voetballen ga ik met het 1e mee (uit en thuis( met onze halve club (tenminste de jeugd) daar hebben we trommels en iedereen zingt dan net zoals in een stadion net zolang je geen stem meer hebt. En als ze in de nacompetitie zitten nemen we allemaal van die toeters mee en stadionfakkel en al die zooi. Reageren
bierboer Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik heb een seizoenskaart bij PSV en ben dit jaar naar Ajax uit geweest...oh ja en ik ga ook naar de Europese thuiswedstrijden. Verder kijk ik alle europese uitwedstrijden gewoon op TV. Maar als ik meer geld zou hebben ging ik wel naar meer uitwedstrijden maar is echt duur.. Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik ben een Thuisfrontsupporter. Ik vind dat betalen voor alles maar niets. Af en toe is meer dan goed. Leuk Topic. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik ben een Thuisfrontsupporter.Ik vind dat betalen voor alles maar niets. Af en toe is meer dan goed. Leuk Topic. dankje voor het complimetje Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik ga eigelijk alleen naar thuiswerdstrijden van ajax, heb een seizoenskaart. Maar ik draag wel alleenmaar ajax shirtjes-AFCA vesten burberry enzo. (ook vaak in vrijetijd). En word helemaal gek als er gescoort is(of het moet al 6-0 staan ofzo). Ik kan dus nergens uit kiezen eigelijk. Leuk topic inderdaad. Bewerkt: 1 april 2008 door oostzaan Reageren
bierboer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hahaha nou bikkel hoor, Burberry vest. Doe je ook een wit Stone-Island petje op? Dan ben je een echte Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hahaha nou bikkel hoor, Burberry vest. Doe je ook een wit Stone-Island petje op? Dan ben je een echte Wrm zou ik? Ik draag t nie omdat het hooligan merk is ofzo hoor..Gewoon het is een mooi vest. AFCA de burberry versie. http://www.afca.nl/cms/pics/2004-2005-Merchandise/16.jpg Reageren
bierboer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 O oke. Welk vak zit je bij Ajax? Ik heb SCC bij PSV zit vlakbij Oost (links ervan) wel vet. Maar ik dacht dat je zo'n wannebe was van oh ik doe een burberry vestje aan, roep een keer k*nkerboeren ofzo en ik ben de man. Want zo'n gastjes lopen er veel rond bij de jauden.. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) O oke. Welk vak zit je bij Ajax? Ik heb SCC bij PSV zit vlakbij Oost (links ervan) wel vet.Maar ik dacht dat je zo'n wannebe was van oh ik doe een burberry vestje aan, roep een keer k*nkerboeren ofzo en ik ben de man. Want zo'n gastjes lopen er veel rond bij de jauden.. Die gaste die nu de euroborg in de fik hebben gestoken waardoor ajax word uitgesteld of mischien wel afgeslast zijn triest...) Bewerkt: 13 april 2008 door oostzaan Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik ga er nooit heen maar ik ben een rustige Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.