Black Force Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Heej, Ik heb een probleem met windows movie maker. Ik heb een filmpje gemaakt in windows movie maker, maar als ik het filmpje wil exporteren dan geeft ie een foutmelding. De foutmelding is deze: Windows movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de orginele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen opslaglocatie nog beschikbaar is en of er nog voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. - De bronbestanden: Geen idee of die er nog zijn, maar ik heb deze fout met alle movies, dus ik denk niet dat het hieraan ligt. - Opslaglocatie is nog beschikbaar. - er is voldoende vrije schijfruimte. Weet iemand wat het probleem is? Greetz, Black force Reageren
moechy Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja ik had dit probleem ook en ik heb alles geprobeerd maar nix hielp Reageren
Black Force Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Laten we dus zeggen dat het programma dood is. Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Het is inderdaad een vrij bekende bug van Movie Maker. Ik had het zelf ook op m'n oude pc. Volgens mij is er tot nu toe nog altijd geen oplossing voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.