Jump to content

GTA Start niet op!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij het opstarten wordt het beeld bij mij heel lang zwart en als het logo in beeld komt kapt hij der mee en ben ik weer op het bureaublad.

Wat is er aan de hand en hoe kan ik het verhelpen?

Geplaatst:

Eerste vraag; Heb je mods gedownload en erin gezet, of heb je een savegame gebruikt?

Lees verder als je mods hebt;

Downgrade je versie 2 van GTA San Andreas terug naar versie 1, waarom? Daarom, op versie 2 van San Andreas kun je niet modden. Dit kan een mogelijke oorzaak zijn van uw probleem.

Lees verder als je een savegame hebt gedownload en wilt gebruiken;

Waarschijnlijk heb je nu een verkeerde savegame gedownload. Kijk dan ook altijd welke versie van San Andreas je nodig hebt. Maar hoe kan je je versie nu zien? Wel, bij versie 2 staat er in de linkeronderhoek: SA VS2. (correct me if i'm wrong). Je kan het ook zien in je bestanden van GTA. Maar aangezien ik niet zo'n smart ass ben weet ik even het verschil niet meer. Annyway: kijk altijd uit naar de versie van de savegame.

Ligt het niet aan je mods of savegame? Dan kan je CD de oorzaak zijn.

Neem een zeer licht vochtige doek en stof je CD-Rom af. Doet dit voorzichtig zodat je geen krassen meer maakt.

Als dit nog niet werkt is het een signaal dat je Drivers moet updaten (correct me again). Meer info vindt je dan in het Hardware gedeelte van GTAForum.

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen? :puh:

Geplaatst:
Ik kan niet eens checken welke versie het is joh ik kom niet eens in de buurt van het hoofdmenu!

Er is nog een andere manier om daar achter te komen. ;)

Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk hoeveel kb je script.img is.

568 kB groot -> V1

562 kB groot -> V2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...