smurfos55 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 kan e tanken?? grtzz Reageren
Jay; Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Nee je kunt niet tanken in GTA San Andreas. Wel kun je een tankstation opblazen als ik mij niet vergis. Bewerkt: 17 februari 2008 door Jay; Reageren
marnixynaitor Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 kan e tanken??grtzz neej jammer he? Reageren
xmikex Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Nou eigenlijk je kunt aleen tanken op Samp bij sommige servers waarbij je dan /tank moet doen ofzo Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het tanken is dan weliswaar niet gewoon mogelijk, maar met mods kun je tegenwoordig ook heel wat bereiken. Helaas zijn deze lastig te vinden als je zoekt op 'tank mod', aangezien je dan allerlei mods krijgt voor nieuwe varianten van de Rhino. Ik heb even voor je gezocht in de tijd dat ik deze post typte, maar helaas heb ik niets kunnen vinden. Misschien dat je zelf wel wat kunt vinden. Succes. Reageren
Marvin... Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Nee je kunt niet denken in GTA San Andreas. Wel kun je een tankstation opblazen als ik mij niet vergis. Ja, je kunt ze opblazen, maar met deze een mod kun je ook tanken: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=360 Je kunt met deze mod ook een magneet onder je helikopter doen (je kunt hem weg halen of tevoorschijn halen) Als je wilt elke auto krijgen Als je wilt elk wapen krijgen Wapens met je homies ruilen Een snelheidsmeter laten zien Iets met tijd als je dat wilt, er staat "Time at idle on request" Bewerkt: 17 februari 2008 door Marvin... Reageren
Jay; Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja, je kunt ze opblazen, maar met deze een mod kun je ook tanken: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=360Je kunt met deze mod ook een magneet onder je helikopter doen (je kunt hem weg halen of tevoorschijn halen) Als je wilt elke auto krijgen Als je wilt elk wapen krijgen Wapens met je homies ruilen Een snelheidsmeter laten zien Iets met tijd als je dat wilt, er staat "Time at idle on request" Ja, maar in de normale wereld niet Veel plezier met het ontdekken van de mods Reageren
K.O. Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het tanken is dan weliswaar niet gewoon mogelijk, maar met mods kun je tegenwoordig ook heel wat bereiken. Helaas zijn deze lastig te vinden als je zoekt op 'tank mod', aangezien je dan allerlei mods krijgt voor nieuwe varianten van de Rhino. Ik heb even voor je gezocht in de tijd dat ik deze post typte, maar helaas heb ik niets kunnen vinden. Misschien dat je zelf wel wat kunt vinden. Succes. Zoek dan ook niet naar 'tank mod', maar naar 'gas mod', 'fuel mod' of 'petrol mod'. Dan krijg je een hoop meer results. Het nadeel is echter dat vrijwel al deze resultaten onderdeel zijn van een mod pack, waar vanalles in zit, zoals de AKMod waar Marvin... naar gelinkt heeft. Wat je ook kunt doen is het script zelf toevoegen. Kijk eens hier voor de source van het script. Moet je natuurlijk wel een klein beetje ervaring hebben met SCM modding.Trouwens, even dat je het weet, je savegames zul je niet meer kunnen gebruiken. Deze werken wel weer als je weer de originele main.scm hebt, dus het is verstandig dat bestand te backuppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.