Jump to content

Niet kunen pakken

leidenbird

Recommended Posts

Ik kan soms objecten niet pakken zoals: 6-hoekige sterren die draaien. Wat zijn dat en waar dienen die voor. Iets belangrijks? Soms lukt het ook niet om de machinegun onder de brug te pakken. Is dat een fout of normaal?

Thanks alvast voor jullie antwoorden.

Delen op andere websites

Ik kan soms objecten niet pakken zoals: 6-hoekige sterren die draaien. Wat zijn dat en waar dienen die voor. Iets belangrijks? Soms lukt het ook niet om de machinegun onder de brug te pakken. Is dat een fout of normaal?

Die sterren kun je alleen pakken als je politie sterren hebt, als je bijvoorbeeld 3 politie sterren hebt en je pakt zo'n ster.. heb je er nog maar 2 ;)

Als je een wapen wilt pakken en dat lukt niet, moet je eens op L1 drukken, dan pakt hij hem wel ;)

Delen op andere websites

Thanks BMW voor die sterren. Dat had ik nog nergens gelezen.

Voor wat betreft de M.Gun dat lukt ook niet met L1 helaas. Zal dus wel een foutje wezen.

als je dood bent gewwest en geen wapens hebt, kun je ze dan wel pakken?

die sterren zaten toch ook al in de eerdere delen van gta?

Ja.

Delen op andere websites

Jammer dat je geen andere objecten kan nemen. Vb blikken, sten en stokken om dan weg re smijten naar een flik of een ruit iinmijten van een auto...

Bewerkt: door Mr CJ
Delen op andere websites

Jammer dat je geen andere objecten kan nemen. Vb blikken, sten en stokken om dan weg re smijten naar een flik of een ruit iinmijten van een auto...

Waarom zou je in hemelsnaam nou met stokken en blikken willen gooien terwijl je dikke uzi's en snipers hebt? :lol:

Delen op andere websites

de sterren kan je aleen paken als de ploitie achter je aan zit en als je een pistool niet kan pakken moet je op L1 of R1 druken :puh: <_<

Delen op andere websites

Gelukt mensen, thanks allemaal. Ik ga nu verder in vastgeplakt missie just business (er lastig).

Oke, dan gaat het topic op slot.

@buu: als de vraagsteller al gezegd heeft dat het gelukt is, waarom herhaal je dan nog ene keer een oplossing die al een keer gegeven is? Wil je graag meer posts hebben?

@gtadude: nutteloze berichten zijn niet gewenst...

Slotje.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...