GTAspirit Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 bv. je heb de hele loterij gewonnen en je bent stinkend rijk wat ga je dan doen met dat geld :uitgeven,enzv. post het maar hier en mischien kijkt bill gates en dan ziet hij wat jij zegt ik zeg mischien he ps:als je al rijk bent zeg het dan,dan weet ik het.
philip14 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Als ik Bill Gates was zou ik er voor zorgen dat iedereen een Xbox360 krijgt die geen Red Ring of Death kan krijgen
Bierbuikje Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 offtopic mag ik vragen hoeveel van zulke topics er nog komen? miss. moeten we een prive forumgedeelte waar je al je topics kan plaatsen openen. ontopic een knipperlichtje voor mijn fiets.
Jay; Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Inderdaad waarom steeds deze nutteloze topics. Voor elk youtube filmpje die jij leuk vind maak je een apart topic terwijl er meerdere keren gevraagd is of je die in het "Favoriete Youtube filmpjes topic" wou plaatsen. Genoeg Mod gedrag, Ontopic: Ik zou bijna alles aan m'n ouders geven. Al die tijd dat ze voor mij gezorgd hebben en dingen voor me gekocht hebben is onbetaalbaar.
Dutchy3010 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Er zijn al meer van dit soort topics, bijvoorbeeld deze. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie, voor je een topic start, svp.
Recommended Posts