Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ben mike en ik heb een vraag ^_^

als ik meestal op youtube kijk naar scooters ofzo bij gta dan hoor ik meestal een MHR aerox geluid mijn vraag is dus of iemand mij dat geluid kan sturen (link ofzo )

Alvast bedankt ,

Mike

Geplaatst: (bewerkt)

Geluiden modden in SA is heel moeilijk.

Vaak kan het mislukken en soms wordt de audio map per ongeluk vernietigd (was bij mij gebeurt)

Er is een tut voor SA geluiden modden gemaakt door KO :puh:

Hier:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry859679

Er bestaat ook een videotut voor het modden van geluiden is SA:

Werkt niet het niet die video?

Bewerkt: door GTA_XP

Ze mislukken vrij vaak, en soms zijn de opnames slecht, dat hoor je dan extreem goed,

MHR geluid zat vrij goed inmekaar, maar had een bug tijdens stanioneer, en gas los geluid, dan worden twee geluiden door elkaar gemixt(In Mta en Singleplayer, sa-mp deed ie het raar genoeg wel goed), en klinkt het nergens naar, optrek geluid is wreed.

Reden dat ze vaak mislukken is omdat SAAT veel bugs bevat, heb 3 keer geluiden gemod, en 2 keer mislukt.

Ik heb dat ook met MHR dat je staioneer niet zo goed klinkt, en een keer bij een F430 geluid mod, kreeg ik als ik sprong, kreeg ik die F430 optrekgeluid :S

3de lukte wel maar dat was met een automatische installer die bij een mod erbij zat.

In deze topic staat waar de MHR geluid te downloaden is:

Klik hier voor de topic en MHR geluid

Je moet een beetje naar onder scrollen.

Greetz

En je hoeft niet te bumpen, want je deed dit al na 10 a 15 minuten later.

Bewerkt: door FerryN
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hey allemaal khad een vraagje ik heb zelf mn scooters gemod en heb er MHR geluid onder mijn eerste vraag is :

1. Zijn er nog meer van zulke scooter geluiden bijv. Roze top , Hebo , Athena sport ofzo?

Mijn tweede vraag is :

2. ik heb nu MHR geluid en alsk van mijn scooter afval dan hoor ik zon raar piep geluid ongeveer 1x per seconde * tuut * *tuut* tuut*

alvast bedankt ,

Mike

Hey allemaal khad een vraagje ik heb zelf mn scooters gemod en heb er MHR geluid onder mijn eerste vraag is :

1. Zijn er nog meer van zulke scooter geluiden bijv. Roze top , Hebo , Athena sport ofzo?

alvast bedankt ,

Mike

Bewerkt: door xmikex
Geplaatst:

Zullen we afspreken dat je niet constant je eigen topics bumpt? Er komt vanzelf iemand die een antwoord voor je heeft en als nou echt helemaal geen reactie komt mag je wat mij betreft over een week nog eens reageren. Maar niet na een halve dag en zéker niet na 10 minuten....

Edit: @hieronder: tsja, daar kan ik ook niets aan doen. Ofwel mensen weten gewoon het antwoord niet, ofwel de experts zijn nog niet langsgeweest maar dat neemt niet weg dat constant topics bumpen daar geen verandering in brengt.....uitroep van frustratie trouwens even bedekt met een rijtje kruisjes ^_^

Geplaatst:

Mijn tweede vraag is :

2. ik heb nu MHR geluid en alsk van mijn scooter afval dan hoor ik zon raar piep geluid ongeveer 1x per seconde * tuut * *tuut* tuut*

alvast bedankt ,

Mike

Op vraag 1.

Je kunt zoeken via google, maar ik denk dat de geluiden niet zo veel van elkaar verschillen.

Op vraag 2.

Dat is de bug van SAAT, soms vern**kt ie het, wat je daar tegen kan doen zou ik het echt niet weten.

Als je SA-Mp doett, probeer daar het ook eens in een server, daar had ik geen bug in geluiden en offline had ik ze raar genoeg wel :S

Greetz

Geplaatst:

Mijn tweede vraag is :

alvast bedankt ,

Mike

Op vraag 1.

Je kunt zoeken via google, maar ik denk dat de geluiden niet zo veel van elkaar verschillen.

Op vraag 2.

Dat is de bug van SAAT, soms vern**kt ie het, wat je daar tegen kan doen zou ik het echt niet weten.

Als je SA-Mp doett, probeer daar het ook eens in een server, daar had ik geen bug in geluiden en offline had ik ze raar genoeg wel :S

Greetz

1. Alsk op internet zoek naar gta sa Roze top of hebo dan krijgk van die youtube filmpies van geluid van hebo scooters en 2. ik kan niet op Samp want dan laad hij helemaal en dan daarna waneer hij gaat connecten dan krijg ik een error

Mijn tweede vraag is :

alvast bedankt ,

Mike

Op vraag 1.

Op vraag 2.

Greetz

1. Alsk op internet zoek naar gta sa Roze top of hebo dan krijgk van die youtube filmpies van geluid van hebo scooters en 2. ik kan niet op Samp want dan laad hij helemaal en dan daarna waneer hij gaat connecten dan krijg ik een error

1. Ik zal zo ff zoeken, als ik wat vind dat post ik het hier.

2. Heb je het bestandje d9d3.dll of d3d9.dll in je san andreas mapje staan? zoja, dan komt het waarschijnlijk daardoor.

Edit: kan er geen vinden, een hebo of roze top video voor SA.

Alleen die MHR sound die ik je gaf.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Mijn tweede vraag is :

alvast bedankt ,

Mike

Op vraag 1.

Op vraag 2.

Greetz

1. Ik zal zo ff zoeken, als ik wat vind dat post ik het hier.

2. Heb je het bestandje d9d3.dll of d3d9.dll in je san andreas mapje staan? zoja, dan komt het waarschijnlijk daardoor.

Edit: kan er geen vinden, een hebo of roze top video voor SA.

Alleen die MHR sound die ik je gaf.

Greetz

Bedankt alsnog ik zoek wel en kan ik trouwens geen sound recorden en dan proberen banken ervan te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...