Jump to content

Alley Oop

Donald F. Duck

Recommended Posts

Geplaatst:

Alley Oop van de Driving School lukt me niet. Als ik eens op 4 wielen land en kans maak heb ik weer een damage penalty van 100%.. Ik heb ook al de pagina op WikiGTA gelezen. Heeft iemand nog tips?

Geplaatst:

Deze is redelijk moeilijk ja. Het is een kwestie van de schans op het juiste punt raken. Als je in de lucht bent, moet je het gas loslaten.

Geplaatst: (bewerkt)

Alley oop is best lastig om goud te halen omdat het van geluk afhangt voor een gedeelte. Ik raad je aan om de schans van links te nemen. De zijkant van de schans moet op ongeveer dezelfde lijn als de helft van je auto. na de schans van de zijkant genomen te hebbem laat je gas los en stuur je met pijltjestoetsen. Zo kun je de banshee om z'n as laten draaien. Bekijk desnoods nog dit filmpje.

Het is mogelijk na het uitschaken van de frame limiter dat de auto sneller om haar as heen draait. Hoe je dit uitschakelt? Dat gaat als volgt: Options ---> Display setup ---> Advanced.

Nog veel succes :tu:

GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Frame limiter was al uit. Maar ik heb het geprobeerd maar niks werkte. Nog andere tips?

Geplaatst:

Dit is inderdaad een lastige opdracht, maar toch zeer goed te halen. Rijd met volle vaart op de schans af, en ga alleen met twee wielen over de linker of rechterkant van de schans heen. Op deze manier draai je al een stukje. Vervolgens druk de op het pijltje omhoog om om je eigen as heen te draaien, draai net zo lang door tot je recht door de lucht zweeft. Daarna niets meer aanraken, als je de grond raakt geen gas geven. Rustig door laten rijden, eventueel beetje bijsturen (niet te heftig) en langzaam tot stilstand komen.

Succes!

Geplaatst:

Welke knop is het pijltje naar boven van wheelie/stoppie? Ik gebruik namelijk andere toetsen dan die.

Geplaatst:

Het pijltje naar boven zorgt ervoor dat je een stoppie kan doen, spreekt ook wel voor zich natuurlijk als je een wheelie neemt met pijltje naar achter. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Om niet te miereneuken maar moet je niet met je pijltje of joystick meedraaien? Als je rechts wilt draaien dat je dan je pijltje/joystick naar rechts moet duwen net zolang je overkop gaat? En daarna het effect geeft dat je een "barrel roll" maakt? (correct me if i'm wrong)

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Je moet inderdaad over het randje van de schans en vervolgens met de pijltjestoetsen de wagen goed neer proberen te krijgen. Je kunt het beste over de linkerkant gaan, dat vind ik tenminste altijd het makkelijkst. Laat in de lucht overigens wél het gas los, zodat je goed door kunt draaien.

Mocht het je nog altijd niet lukken, kun je een Savegame Aanvraag doen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...