Jump to content

Vliegen


vazobarry

Recommended Posts

Heey ik heb een vraagje kan je vliegen in gta vc?????????

En hoe als het kan????????

Ja, je kan vliegen met helicopters en een watervliegtuig. :Y

Helicopters: Je stijgt op met de ''W'' of ''pijltje omhoog''. Met ''Numpad 1'' en ''Numpad 2'' draai je naar links en naar rechts. ''Numpad 4'' is naar links leunen, ''Numpad 5'' is naar rechts leunen, ''Numpad 9'' is naar voor leunen en ''Numpad 6'' is naar achter leunen.

Watervliegtuig: Je maakt snelheid door ''W'' of ''pijltje omhoog'' in te houden. Met ''Numpad 6'' stijg je op en met ''Numpad 9'' daal je. Naar links vliegen doe je met ''A'' of ''pijltje naar links'' en naar rechts vliegen doe je met ''D'' of ''pijltje naar rechts''.

Dit zijn de controls van de PC, die voor de PS2/XBox weet ik niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik nou weer zo ieritant. Het is altijd GTA op computer dit en dat. Het is bijna standaard PC terwijl op de PS2 GTA beroemd is geworden (III). Het zou juist moeten zijn dat voor de PS2 het standaard is.

>>=-HIER-=<< is een lijst van controls alleen is die niet compleet voor de Xbox en PS2

Link to comment
Delen op andere websites

In helikopters wel, en met de "cars fly" cheat.

In vliegtuigen ook, met een Skimmer & een Dodo.

Correctie, in GTA Vice City is er géén Dodo, die vind je alleen in III (zonder vleugels en moeilijk vliegen) en in GTA San Andreas (vliegt als een normaal vliegtuig). Overigens vliegt er wel een Dodo rond met een reclame ding erachter.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik nou weer zo ieritant. Het is altijd GTA op computer dit en dat. Het is bijna standaard PC terwijl op de PS2 GTA beroemd is geworden (III). Het zou juist moeten zijn dat voor de PS2 het standaard is.

>>=-HIER-=<< is een lijst van controls alleen is die niet compleet voor de Xbox en PS2

Hier ben ik het niet mee eens. Je bent hier op een internetforum. De meeste mensen die tijd doorbrengen op fora zijn mensen die de PC preferen om te gebruiken. OK, nu kun je natuurlijk ook internet browsen met consoles, maar eerst kon dat natuurlijk niet. Ten tweede is er een hele grote modding community die vrijwel alleen uit PC gamers bestaat. Ten derde is GTA III helemaal niet zo beroemd geworden. Vooral hier in Europa heeft GTA III het erg slecht gedaan. VC is inderdaad beroemder geworden op de PS2, maar de meeste PS2 gamers zijn al lang gestopt met deze game omdat ie onderhand natuurlijk al heel oud is. De mensen die de game in leven houden zijn de PC gamers, vooral vanwege het feit dat modden op de PC heel simpel is. Er zijn meer mensen die de PS2 game kochten en vervolgens ook nog de PC game (om te modden), dan andersom. Hier hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, dit is grotendeels mijn eigen mening, maar nu ga ik best wel off topic, dus laten we vazobarry eerst maar reageren.
Link to comment
Delen op andere websites

In helikopters wel, en met de "cars fly" cheat.

In vliegtuigen ook, met een Skimmer & een Dodo.

Er zijn geen Dodo's in het spel, kijk maar op deze pagina van Wikigta, ik heb zelf ook nog nooit een Dodo gezien in VC, ze zijn er wel in LBC, SA, en GTA3 Suc6 verder!

Link naar wikigta pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_Vice_City%29

De PS2 controls met skimmer: Als je wilt opstijgen druk dan op X en Driehoekje is instappen (nogal logisch) ga dan, met je Skimmer ,met de wind mee anders kom je niet goed de lucht in, als je dan in de lucht bent, dan kan je sturen met de Analoge Joy-stick of de pijltjes (je kan ook op de grond sturen) Vierkantje is afremmen.Oja en naar beneden is omhoog en naar beneden sturen naar boven.

Voor alles helicopters: Druk op X dan ga je verticaal de lucht in en dan met de Joy-stik of pijltjes naar voren leunen (niet te ver) dan ga je vooruit. Sturen gaat het zelfde als met de Skimmer. Vierkantje is naar beneden gaan en als je met een Hunter vliegt, dan is O schieten en R1, volgens mij met een raket. Voor de PC en Xbox weet ik niet.

Suc6 verder!!! laterrr

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...