NickBonJovi Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Dit is serieus, dus ik ben niet aan het overdrijven. Er gaat steeds minder spawnen! een paar voorbeelden: - in de Biker Gang straat spawt vaak maar 1 Angel, en de PCJ niet. - De Love Fist Limo spawnt helemaal niet - Helicopter in Downtown spawnt helemaal niet - Helikopter in Ocean Beach spawnt af en toe - Pizza Boys spawnen amper (erg irritant als ik missies ermee wil doen) - Zebra Cab amper Is dit normaal, daarmee bedoel ik zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben? Ik heb de PS2 versie. Bewerkt: 17 februari 2008 door NickBonJovi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Er zit denk ik gewoon een fout in je spel of een krasje op de cd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Aha.... *** XD naja bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Aha.... *** XD naja bedankt Ik weet het, je word er heel wat wijzer van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Precies Nouja ik heb andere spellen zat XD Ken een slot op hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.