Jump to content

police helicopter

Recommended Posts

Geplaatst:

He ik heb een probleem met een police helicopter.Ik heb gehoor dat je het licht aan ken doen. hoe doe je het????Moet op ps2 of pc versie zijn?????

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht R3 of L3 (Het is R3 zoals Ice aangaf) voor de Playstation 2 en voor de pc weet ik het even niet meer. Al een tijdje geen SA gespeeld namelijk.

Nog even iets, als je denkt dat het licht maar niet aangaat van de Police Helicopter schrik dan niet. Als je overdag je licht aandoet zie je het minder goed en soms helemaal niet. Ga dan een beetje laag vliegen en je zult het vanzelf weer zien. ^_^

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst: (bewerkt)

Om het licht van je Politie helicopter aan te schakelen moet je je knuppeltje op de PS2 (R3) indrukken. Nu zou het licht aan moeten gaan :). Op de PC denk ik dat het dezelfde toets is als het starten van de Vigilante missies.

Edit: Jay was me natuurlijk weer voor :D

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Aangezien beide heren hierboven er niet helemaal bij zijn vandaag... ^_^ Op de PC is het de horn, de 'H' dus om het licht aan te doen. Niet dus met de Vigilante toets. :)

Geplaatst:
[...]

Nog even iets, als je denkt dat het licht maar niet aangaat van de Police Helicopter schrik dan niet. Als je overdag je licht aandoet zie je het minder goed en soms helemaal niet. Ga dan een beetje laag vliegen en je zult het vanzelf weer zien. ^_^

Overdag kan je hem niet zien, want dan kan hij niet aan! Het zoeklicht kan alleen aan tussen 20:00 en 6:00.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...