Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb nog maar eens wat rondgekeken op de site van GTA IV, en ook een paar verwijzingen naar real life gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Vice City en Love Juice bestaan niet in Real Life hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 De 2e was al heel lang bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSVer Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Niet zo negatief jongens. Hij heeft zijn best gedaan om iets te vinden. En wat is er dan bekend bij de tweede? Vice city zit er niet in. En Duvel? Never niks van gehoord. Big Boss, goed gevonden. Je hebt goeie ogen want ik zie niet wat er staat. Heb je ingezoomd met Photoshop of Paint? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Nee, het is gewoon de vorm van de fles, de vorm en de plaatsing van de etiketten en de kleur waarop ik me baseer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Nee, het is gewoon de vorm van de fles, de vorm en de plaatsing van de etiketten en de kleur waarop ik me baseer. erg goed gevonden ( maar welke naam zal het bier krijgen ?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb het wat uitvergroot. Kan iemand lezen wat er op staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-IV- Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Volgens mij zit de ' J ' en de ' U ' in.. Voor de rest, zeer onduidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Lijkt niet echt op een Duvel flesje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb het wat uitvergroot. Kan iemand lezen wat er op staat? busc ( lettertype vn san andreas ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LuckyGTA Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 Ik heb nog maar eens wat rondgekeken op de site van GTA IV, en ook een paar verwijzingen naar real life gevonden. Ik weet bijna wel zeker dat dat een Smirnoff fles is. Want Niko komt zelf uit Rusland en Smirnoff is ook Russisch dus ik denk dat dat geen toeval is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 Nike Bellic is een Oost-Europeaan, Rusland ligt niet in Europa dus hij is simpelweg geen Rus. Verder vind ik ze allemaal erg goed gevonden en ik denk ook dat het flesje inderdaad een verwijzing is naar Smirnoff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 Nike Bellic is een Oost-Europeaan, Rusland ligt niet in Europa dus hij is simpelweg geen Rus. Verder vind ik ze allemaal erg goed gevonden en ik denk ook dat het flesje inderdaad een verwijzing is naar Smirnoff. Rusland ligt wel in Europa hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Je hebt een beetje gelijk, op wikipedia staat: Rusland ligt gedeeltelijk in Europa en gedeeltelijk in Azie. Bewerkt: 19 februari 2008 door Jay; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 Ja maar of Niko nou een Rus is of niet, dat is niet bekend. Ze houden het maar bij Oost-Europeaan.. Alleen als je het filmpje van Roman kijkt op de gta 4 website, vragen 2 mannen hem: 'Where is your Russian friend now, huh?'. Maar dat kan ook gewoon betekenen dat die mannen dom zijn en gewoon alle Oost-Europeanen generaliseren als Russen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.