sluipschutter Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 hoe kan je een capuchon op doen?? want ik zie wel eens dealers lopen met capuchon en ben al op een antaal cite's aan het kijken maar vindt het niet weten jullie het miss? vriendelijke groeten sluipschutter Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het is niet mogelijk een capuchon op te doen, en in de winkels zijn er ook geen sweaters die automatisch een capuchon op je hoofd doen. Met modden betwijfel ik het ook of dit wel helemaal mogelijk is, ik weet niet helemaal zeker of er voor elk kledingstuk een apart model is. Zo niet, dan wordt het lastig, anders is het nog wel een beetje te doen. Voor zover ik weet zijn er verder ook geen mods van. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 hoe kan je een capuchon op doen?? want ik zie wel eens dealers lopen met capuchon enben al op een antaal cite's aan het kijken maar vindt het niet weten jullie het miss? vriendelijke groeten sluipschutter Je kunt geen capuchon op doen. Misschien dat er een mod bestaat zodat die er wel op is, maar dan moet je even op Google zoeken. Reageren
sluipschutter Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het is niet mogelijk een capuchon op te doen, en in de winkels zijn er ook geen sweaters die automatisch een capuchon op je hoofd doen. Met modden betwijfel ik het ook of dit wel helemaal mogelijk is, ik weet niet helemaal zeker of er voor elk kledingstuk een apart model is. Zo niet, dan wordt het lastig, anders is het nog wel een beetje te doen.Voor zover ik weet zijn er verder ook geen mods van. ok vriendelijk bedankt maar had nog een vraag op idial hommy story bij ballas terein kan je daar nou in ja of nee want het verhalen gehoord dat je der in kan maar hoe weet ik zelf niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het is niet mogelijk een capuchon op te doen, en in de winkels zijn er ook geen sweaters die automatisch een capuchon op je hoofd doen. Met modden betwijfel ik het ook of dit wel helemaal mogelijk is, ik weet niet helemaal zeker of er voor elk kledingstuk een apart model is. Zo niet, dan wordt het lastig, anders is het nog wel een beetje te doen.Voor zover ik weet zijn er verder ook geen mods van. ok vriendelijk bedankt maar had nog een vraag op idial hommy story bij ballas terein kan je daar nou in ja of nee want het verhalen gehoord dat je der in kan maar hoe weet ik zelf niet Zolang er geen open deur is of een enex dan kun je er niet in. Een enex is zo'n geel pijltje wat je voor de Ammunation etc. ziet. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Let wel op dat een enex later wél in het spel kan komen, na het voltooien van een bepaalde missie. Zoals hierboven de Ammunation genoemd is, deze enex zal er pas ná de missie 'Doberman' verschijnen. Andere kledingwinkels verschijnen pas na een bepaalde missie, hieronder heb ik ze, mocht je het handig vinden, even neergezet. [table=header]WinkelMissieBinco, Sub-Urban, Pro-LapsNines and AK'sZIPAre you going to San Fierro?VictimFlying SchoolDidier SachsA home in the HillsAmmunationDoberman[/table] Reageren
sluipschutter Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Het is niet mogelijk een capuchon op te doen, en in de winkels zijn er ook geen sweaters die automatisch een capuchon op je hoofd doen. Met modden betwijfel ik het ook of dit wel helemaal mogelijk is, ik weet niet helemaal zeker of er voor elk kledingstuk een apart model is. Zo niet, dan wordt het lastig, anders is het nog wel een beetje te doen.Voor zover ik weet zijn er verder ook geen mods van. ok vriendelijk bedankt maar had nog een vraag op idial hommy story bij ballas terein kan je daar nou in ja of nee want het verhalen gehoord dat je der in kan maar hoe weet ik zelf niet Zolang er geen open deur is of een enex dan kun je er niet in. Een enex is zo'n geel pijltje wat je voor de Ammunation etc. ziet. nou der is wel een deur heb je daar een mod voor nodig of niet? en bij die missie van sweet met graffiti dan gooie die je daar af nou 1 huis ervoor miss weten jullie nu waar het is vriendelijke groeten sluipschutters Reageren
Black Force Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Er is wel een deur, dat klopt, maar in elk gebouw en huis zit een deur, dus dat is nogal vanzelfsprekend. Zover ik weet, en ik ben redelijk bekend met GTA San Andreas, kun je dat huis niet in. Misschien is er een mod voor die ervoor zorgt dat je dat huis in kan, maar ik ben bang van niet. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.