Jump to content

Grappige filmpjes

Recommended Posts

• Reacties 402
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

42

• Rene-GTA

15

• NickyHendriks

14

• $big$smoke$

12

Geplaatst:

Ik weet het, ik mag ma niet uitlachen

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Sorry oma

Geplaatst:

vet grappige koefnoen parodie van lingo.

'Je mag een bal pakken'

'gehaktbal' :7

en GREON GREON !!!

Omg ik lag gewoon dubbel :schater: :schater: :schater: :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Hier wat filmpjes waar ik hard om heb gelachen :Y en sommige erg mooi :Y

Snoepje?

Jowx in Irak

Oke.. Humor.. Maar.. Wat mis ik Hier?

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

Ook weer zo'n droog stukje waar ik me kapot om heb gelachen, die kerel voelt zich heftig geowned >.<

o my god.. deze is echt geweldig.. maar vraagje welke film is dat?

Geplaatst:

Ook weer zo'n droog stukje waar ik me kapot om heb gelachen, die kerel voelt zich heftig geowned >.<

o my god.. deze is echt geweldig.. maar vraagje welke film is dat?

American pie 2.

Ook bij een van die delen als ie zich trekt met die sok aan en als zijn ouders ineens naar binnenkomen en hij zijn afstandsbediening kwijt is en zijn moeder de deken van zijn bed aftrekt xD.

Ook zeer lollig xD

Geplaatst: (bewerkt)

Lucky TV - Boertje?

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Der untergang- Bowlen!

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door Reinier93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...