Ice Banana Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Echt zwaar, maar dan ook zwaar getruceerd.. Waarom zou je dan geen Indiana Jones doen? :lol: Reageren
Royboow Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ik weet het, ik mag ma niet uitlachen name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Sorry oma Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 vet grappige koefnoen parodie van lingo. 'Je mag een bal pakken' 'gehaktbal' en GREON GREON !!! Omg ik lag gewoon dubbel :schater: :schater: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Wat Belgische humor: Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Hier wat filmpjes waar ik hard om heb gelachen en sommige erg mooi Snoepje? Jowx in Irak Oke.. Humor.. Maar.. Wat mis ik Hier? Bewerkt: 19 december 2008 door Sa_bulldog Reageren
Wesley Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ook weer zo'n droog stukje waar ik me kapot om heb gelachen, die kerel voelt zich heftig geowned >.< Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ook weer zo'n droog stukje waar ik me kapot om heb gelachen, die kerel voelt zich heftig geowned >.< o my god.. deze is echt geweldig.. maar vraagje welke film is dat? Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ook weer zo'n droog stukje waar ik me kapot om heb gelachen, die kerel voelt zich heftig geowned >.< o my god.. deze is echt geweldig.. maar vraagje welke film is dat? American pie 2. Ook bij een van die delen als ie zich trekt met die sok aan en als zijn ouders ineens naar binnenkomen en hij zijn afstandsbediening kwijt is en zijn moeder de deken van zijn bed aftrekt xD. Ook zeer lollig xD Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) eentje van star wars: Bewerkt: 23 december 2008 door corneria Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Lucky TV - Boertje? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Der untergang- Bowlen! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 24 december 2008 door Reinier93 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Deze moest gewoon geplaatst worden MOEST!! joris vooral jij kijken DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Deze moest gewoon geplaatst worden MOEST!! joris vooral jij kijken DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Je bedoelt zeker Jowx. Nou, Ik moet zeggen dat Jowx wel een beunhaas (woordgrapje) lijkt. Kijk maar : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.