ricky90 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Is het mogelijk om je Garage uit te bereiden. Dus dat je meer dan 4 auto`s er in kan plaatsen. En is het anders mogelijk om met een Map Editor een bestaande garage een paar keer naast elkaar te zetten ? MVg Ricky Reageren
Jay; Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Als je het maximun aantal auto's in een garage stopt kun je er wel 1tje bij doen mag er nog plaats zijn tenminste. Je zet simpelweg je auto precies voor de deur. Vervolgens stap je uit en de deur zal voor je opengaan, stap snel weer in de auto die ervoor staat en rijd hem erin. Over die map Editor weet ik even niet. Reageren
joppie Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Als je het maximun aantal auto's in een garage stopt kun je er wel 1tje bij doen mag er nog plaats zijn tenminste.Je zet simpelweg je auto precies voor de deur. Vervolgens stap je uit en de deur zal voor je opengaan, stap snel weer in de auto die ervoor staat en rijd hem erin. Over die map Editor weet ik even niet. Ja, en doe hem dan weer open en er is een auto weg! Bij VC kon dit wel... Je moet dan met scritpen gaan modden enzo, ik heb dit ook een x gevraagd. Zie hier Reageren
Jay; Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Nee er is niet altijd een auto weg. In sommige gevallen is dit wel zo ja, ik denk dat het zo is als je 2 extra auto's in je garage zet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Als ik een politie heli in de garage zet dan is die altijd weg als ik terug kom! En dat is de enige die ik er in heb gezet. Dus daar kan het niet aan liggen. Reageren
ricky90 Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Bedankt joppie voor de link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.