r0ry.B.bellOws Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Wel na al die verhaaldjes van Wat er is na 100%..... Zal ik het even zeggen?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 alle autos worden ook 2 x zo sterk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Het was al lang bekent dat je dan zo'n shirt kreeg. Maar, van dat je dan twee keer zo sterkere auto's krijgt is bij mij nog niet bekend. Ik denk dat hiet een slotje op komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Mja,ik heb het ondertussen ook al gezien. dit is 1 van de weinige sites waar alles al vermeld staat,tis wel een beetje saai alles alles gedaan is :-/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Alles van 100% was allang bekend, je krijgt bodyguards in de mansion, je krijgt zo'n shirtje, 200 armor en health en dan heb je het wel weer gehad, niet echt bijzonder dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ook een Hunter in Ocean Beach... En als je dit soort topics aanmaakt doe het dan wel goed voortaan... Pfff... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Die hunter in Ocean Beach krijg je na 100 hp's. De ander hunter bij het leger krijg je na de missie Keep your friends close... Voor de rest niks bijzonders. Alleen dat je niks verder meer kunt komen. En ik dacht ook dat je munitie niet opgaat, dat heb ik tenminste bij 100% savegames, alleen weet ik niet of het ook écht zo is. Bewerkt: 25 januari 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Die hunter in Ocean Beach krijg je na 100 hp's. De ander hunter bij het leger krijg je na de missie Keep your friends close... Voor de rest niks bijzonders. Alleen dat je niks verder meer kunt komen. En ik dacht ook dat je munitie niet opgaat, dat heb ik tenminste bij 100% savegames, alleen weet ik niet of het ook écht zo is. ik heb ook 100% met vice city mijn kogels kunnen ook niet op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Bij mij kunnen ze wel op :blink: En bij de screen zotezien ook niet Bewerkt: 26 januari 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 :o hUH hoe doet die jongen bij het eerste plaatjeh het t-shirt verven naar zijn keus ik kan alleeen dat domme bloeje krijgen en dan stoor ik me altijd zo aan dat irritante kraagje :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Als je het topic doorleest zie je dat je die outfit krijgt na het voltooien van de 100%. Er zijn overigens nog meer outfits in GTA VC, die krijg je gedurende de missies. En wat wil je met dat plaatje duidelijk maken..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 :o hUH hoe doet die jongen bij het eerste plaatjeh het t-shirt verven naar zijn keus ik kan alleeen dat domme bloeje krijgen en dan stoor ik me altijd zo aan dat irritante kraagje :unsure: ja wat wil je graag me da plaatje doen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hoe moet je dat nieuwe shirt aantrekken ?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
'EL Dorado' Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Als je Vice City 100% hebt uitgespeeld, dan krijg je dat shirt in de Vercetti Estate .O ja,voortaan moet je even deze topic doorlezen :ph34r: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Als je Vice City 100% hebt uitgespeeld, dan krijg je dat shirt in de Vercetti Estate .O ja,voortaan moet je even deze topic doorlezen :ph34r: . In dit topic stond niet beschreven waar je hem aan kon trekken, dus comentaar even voor je houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.