Jump to content

[BÉTA] San Andreas Citizens

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

8

• PatrickW

5

• Marioleo69

4

• Donwell

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

San Andreas Citizens v1.1beta

We hebben zojuist een nieuwe versie online gezet met daarin:

Nieuw: (voor models, zie hoofdpost)

• Dansen
  • Ride as passenger
  • Je kunt nu ook switchen naar citizens die als passagier in een auto of op een motor rijden.

Fixes:

• CJ skin niet meer kort zichtbaar bij opstarten
  • Citizens krijgen hun normale eigenschappen terug nadat je weg switched (b.v. politieagent)
  • Switchen tijdens in- en uitstap animatie crashed het spel niet meer.
  • Fire-functie is verbeterd
  • Enkele kleine bugfixes.

Geplaatst: (bewerkt)

Goed werk :tu: ik zal em gelijk even testen.

Edit:

De 'bijrijder ped' komt soms niet goed uit de auto, en als dat wel lukt blijft de camera hangen op die auto.

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:
De 'bijrijder ped' komt soms niet goed uit de auto, en als dat wel lukt blijft de camera hangen op die auto.

En je kan ook niet uitstappen als de auto rijdt. Dus dan moet je wachten tot die stilstaat.

Geplaatst:

Heb hem ook eventjes uitgetest, en hij ziet er zeer goed uit, moet ik zeggen. :) Het enige bugje wat ik nog heb ontdekt is dat de politie niet meer achter je aangaat als hij unfreezed is, of hij freezed niet bij mij en hij loopt gewoon weg. Wat dat dus precies was weet ik niet meer.

In ieder geval zeer goed gemaakt, KUTGW! :tu:

Ik ga hem nu testen erg leuk en orgineel !

Getest en kweeet niet of dit erbij hoort maare... als je vuur doet op iemand en die staat dan in vuur ik bedoel hij/zij staat niet in brand maar in het vuur dus hij/zij gaat niet dood...

Heel vet is het!

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Holy shiat man, zo cool, net als een RPG xD

Jammer, dat SA niet meer op m'n PC staat, fantastisch mooi Dutchy & Patrick!

I salute you guys (and girls :puh:).

dit is gewoon het einde zo cool

ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen :klap:

ik vind het wel vervelend als je de code '' buff me up '' doet dat het een verminkte cj word

( ik heb dat geprobeerd bij een agent en alle agenten waren cj' s ) :puh:

Bewerkt: door js007
Geplaatst:

Die verminkte Cj is echt droog ^_^ Maar die gasten die kunnen dansen, die kunnen ook dansen in de auto en op de motor. Dus dat ziet er wat wazig uit, maar gelukkig is het wel makkelijk te fixen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hey kan iemand me helpen een zin snap ik niet dat is die zin van sap 2:Kopieer de MPACK3 map uit deze download in deze folder die zin snap ik niet help me:S:(

Geplaatst:

1) Maak een map MPACK in de map "GTA San Andreas User Files" in "Mijn Documenten".

2) Kopieer de MPACK3 map uit deze download in deze folder

In stap 1 moet je een map aanmaken genaamd 'MPACK'. In stap 3 moet je de map, 'MPACK3', plaatsen in de map van de vorige stap. In 'MPACK' dus.. :)

Geplaatst:
1) Maak een map MPACK in de map "GTA San Andreas User Files" in "Mijn Documenten".

In stap 1 moet je een map aanmaken genaamd 'MPACK'. In stap 3 moet je de map, 'MPACK3', plaatsen in de map van de vorige stap. In 'MPACK' dus.. :)

dat snap ik dus nietffe niet waar staat die map dan???

Geplaatst:

dat snap ik dus nietffe niet waar staat die map dan???

De map 'GTA San Andreas User Files' staat in de map 'Mijn documenten'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...