Jump to content

[BÉTA] San Andreas Citizens


Dutchy3010

Recommended Posts

1) Maak een map MPACK in de map "GTA San Andreas User Files" in "Mijn Documenten".

2) Kopieer de MPACK3 map uit deze download in deze folder

In stap 1 moet je een map aanmaken genaamd 'MPACK'. In stap 3 moet je de map, 'MPACK3', plaatsen in de map van de vorige stap. In 'MPACK' dus.. :)

dat snap ik dus nietffe niet waar staat die map dan???

De map 'GTA San Andreas User Files' staat in de map 'Mijn documenten'.

jo ik wordt hier een beetje van in de war!!! ik wil duidelijk uitleg plz plz plz ik snapte eerst nog iets nu niet meer!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • PatrickW

    5

  • Marioleo69

    4

  • Donwell

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Mijn Documenten tref je de map GTA San Andreas User Files aan, waar je, voor deze modificatie, bestanden in moet plaatsen. In de map maak je de map MPACK aan. Deze staat er waarschijnlijk nog niet, dus deze moet je zelf aanmaken. Daarna download je het bestand, waarin je het mapje MPACK3 aantreft. Deze moet je in de zojuist aangemaakte map MPACK plaatsen. Als dit allemaal zonder moeilijkheden verlopen is, zul je nu een tweede optie zien als je een New Game start in GTA San Andreas. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er cool uit :D .Ga meteen testen :Y .

Edit:Vette mod :D:tu: ! Ooit een omatje gezien met een minigun? :schater::schater::schater:

Ik heb ook een bug ondekt. Toets BUFFMEUP in en dan krijg je dit:

cjng7.th.jpg

en nog eentje:

cj2id3.th.jpg

lol :schater::schater::schater:

Ik wou van wat dan het ook is af, dus ging ik van ped veranderen. Ik was weer normaal, maar je zag dat ding weglopen :schater::schater::schater: .

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die bug niet verhelpen door een loop te plaatsen met een check erin dat als je muscle omhoog gaat dat je hem automatisch weer lager zet ?

Tom :cya:

Ja, dat kan wel, maar dat hebben we bewust niet gedaan.

Als iemand met opzet cheats in gaat tikken, is het z'n eigen schuld als het niet meer werkt.

We beschouwen dit dan ook niet als een bug, maar als het resultaat van "eigen gerommel met cheats".

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die bug niet verhelpen door een loop te plaatsen met een check erin dat als je muscle omhoog gaat dat je hem automatisch weer lager zet ?

Tom :cya:

Ja, dat kan wel, maar dat hebben we bewust niet gedaan.

Als iemand met opzet cheats in gaat tikken, is het z'n eigen schuld als het niet meer werkt.

We beschouwen dit dan ook niet als een bug, maar als het resultaat van "eigen gerommel met cheats".

Idd, en die citizens zijn niet gemaakt voor codes, want die hebben niet zo'n functie, netzoals je andere kleren dan aantrekt of kapsels of dergelijke ervoor gaat kopen, die citizens models hebben die functie niet.

Want die zijn special voor de CJ-model gemaakt, en de CJ-model is de enigste met die 'dummys' ervoor.

Ik ga hem straks ff testen, lijkt me wel cool.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Heel orgineel bedacht!! Supermod! (alleen kan ik maar niet zo'n bloed-poppetje vinden)

Trouwens, hoe werkt dat mpack gedoe eigenlijk?? Je hoeft niets in de installatiemappen te veranderen, dus betekend dat dat rockstar het erin gezet heeft ofzo?

Naja, (nog een keer) egt een geweldige mod!

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar buggies op een rijtje gezet:

1. Als je een huid binnenloopt, veranderd je PED in een soort CJ spin, weard.

Dit gebeurt ook als je bijv. max muscle doet bij een politieman, dan worden alle politie's CJ Spinnen (dit gebeurt ook soms zonder die cheats)

2. Als je de replay bekijkt is de PED weer CJ, ik denk alleen dat dit niet verandert kan worden :puh:

3. Als je met de prostituee in een bh en een string rent, dan floepen dr dinge omhoog :puh: leuk om te probere XD

Ik heb een paar dingen die je erbij kunt doen om het leuker te maken op een rijtje gezet:

1. Het zal leuk zijn als je ook een Ballas of een Vagos of een Grove Street'er kunt worden.

2. Misschien kan je een missie in de mod stoppen? (Zal wel leuk zijn ;-))

Dingen die ik er goed aan vind:

1. Dat je die ouwe oma kunt zijn =P

2. Dat elke PED skills heeft.

3. Dat je veel mogelijkheden heb.

GreetZ Marienus :tu:

Bewerkt: door Marienus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb ook nog een paar ideeën

als je speelt dat je dan geen cheats kan gebruiken===>houden zo!

als je speelt zie je soms dat een cop wapens vastheeft, maar als je in die cop veranderd op dat moment, heeft die cop geen wapens meer===>kan je het niet zo maken dat als je veranderd in een cop of in een homie met een wapen, dat je dan dat wapen krijgt? of word kan dat gebruiket worden als speciaL voor als je in een homie veranderd?

als je speelt kan je niet opslaan===>kan je het niet veranderen zodat je toch op een paar plaatsen kan opslaan?

GRTZ

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

hallo,

ik heb niet zo veel verstand van computers en ik heb 2 vragen:

-er staat in 'readme' dat je de bestand 'mpack3' naar de map 'mpack' moet kopiëren, maar er staat geen map in de download, ik gebruik winzip, die mpack3 heet.

-en bij handeling 3) moet je uit de lijst een optie kiezen, uit welke lijst? :?

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje laat maar ik had nog een bug gevonden. (oké, heel laat) Als je als Citizen een auto steelt komt nog steeds dat berichtje van ´You can stop Carl from bla bla bla...´. Je kan beter die text regel aanpassen door ´You can stop your citizen from bla bla bla...´. Aangezien de amarican.gtx tog al word gemod kan dat er ook nog wel bij. En je kan met die vuur-achtig-gebeuren-dude geen dingen in de hens zetten. Het spel laat alleen maar de animatie. Je kan er voor zorgen dat er een paar meter voor de vuur-achtig-gebeuren-dude een vuurtje laten komen. Precies op de plek waar de animatie eindigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan hier misschien ook een Cleo3 mod van gemaakt worden? Dat is dan wel superfijn missies doen met deze mod en kun je Politieman lekker kleren geven.

Nu toch maar zonder mods

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...