Juka Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Heb ook nog een leuk bugje gevonden als ja als politie agent buffmeup intikt krijg je een misvormde CJ pardon voor dubbel post verwijder deze maar Bewerkt: 4 augustus 2008 door Juka Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Heb ook nog een leuk bugje gevonden als ja als politie agent buffmeup intikt krijg je een misvormde CJpardon voor dubbel post verwijder deze maar Dit probleem is al eerder aangekaart en kan helaas niet opgelost worden. Alleen voor CJ zijn er verschillende modellen voor overgewicht/gespierd enz. Bij andere modellen geeft dit misvormingen. Jammer maar helaas :$. Reageren
Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Knap gemaakt hoor!! Zeker mooi! Reageren
delkash Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 ??? ik heb het geprobeert lukt niet ik heb map aangemaakt en die bestant er in gezet maar lukt nog steets niet :(:( wat moet ik doen:( Reageren
Beagle Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Wat lukt er precies niet? Foutmelding? Gebeurt niks? Wat? Reageren
Fezz Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb hem gedownload maar hij liep ff vast toen ik woe starte Reageren
Timske Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb hem gedownload maar hij liep ff vast toen ik woe starte Heb je wel GTA San Andreas V1.0 of V1.1? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Ik heb deze mod vorige maand eens getest maar ik heb m'n comment nog niet achtergelaten...:$ Ik vind dat hele vuur-gedoe maar niks aangezien jij de enige bent die erdoor geraakt kan worden. Voertuigen en andere mensen kunnen zonder problemen in de vlammen staan. Maar voor de rest vind ik het een leuke mod, al is DYOM wel véél beter. Bewerkt: 20 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ach, dat vuur, dat is gewoon om beetje lol te hebben. Deze mod is inderdaad van totaal ander niveau als DYOM, maar als alle mods van dat hoge kaliber moet zijn, dan zullen er maar heel weinig over blijven. xD Reageren
Jorismartens Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Sorry voor als deze vraag al gesteld is. :$ Maar moet je V.1 hebben? Of werkt het ook bij V.2? (Bovendien gaat GTA SA kapot tijdens het downgraden. Hij zegt dat de orginele disk er niet in zit.) (Please insert the orginal disk ofzoiets.) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Je moet wel versie 1 hebben, ja. Of in ieder geval, versie 2 gedowngrade... Reageren
Jorismartens Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Ik heb toch geprobeerd om GTA SA Citizens erop te zetten en het resultaart is : HET WERKT!! Ik heb V2! Kijk maar. Als het onzinnig is: Sorry :$ (Ik ben wel een ''Drive As Passenger Citizen''.) Afb. aangepast. Als DEZE onzinnig is: Nogmaals Sorry Maar ik vind het wel een goeie bewijzing... Bewerkt: 3 maart 2009 door Jorismartens Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Heb je wel de patch gebruikt? Reageren
Jorismartens Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Heb je wel de patch gebruikt? Ik heb hem gebruikt en alles wat er staat gedaan. Toen ik GTA wou starten gaf hij een foutmelding. Ik heb hem herinstalleerd... Toen werkte hij wel weer. Moet je soms DAT alles doen? Reageren
FireFighter Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Hij werkt niet. Wat heb ik gedaan? 1. Gedownload van gtagarage.com 2. Een map genaamd ''MPACK'' aangemaakt in San andreas User Files 3. De ''MPACK'' map van de download in de ''MPACK'' in SA User Files geplaatst 4. GTA:SA opgestart, nieuwe game gestart (ik kreeg geen optie's, hij ging meteen laden), liep naar een Citizen, en drukte op ''y'', en er gebeurde niks. Wat doe ik fout? Bewerkt: 28 april 2009 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.