gybrus Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Hallo, Ik ben alweer bezig met een site rebuild , maar voor de verandering ga ik eens iconen gebruiken. Iconen die simpel weg laten zien in welke sectie je zit. Je ziet een verzie zonder effect en degene die ik ga gebruiken. Screen: Er zit een anti-rip layer overheen, dus denk nou niet dat dat erop hoort. Graag jullie mening en tips, K Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Hallo,Ik ben alweer bezig met een site rebuild , maar voor de verandering ga ik eens iconen gebruiken. Iconen die simpel weg laten zien in welke sectie je zit. Je ziet een verzie zonder effect en degene die ik ga gebruiken. Screen: Er zit een anti-rip layer overheen, dus denk nou niet dat dat erop hoort. Graag jullie mening en tips, K Mooie gemaakt! leuke huis stijl, alleen web icons zijn altijd nogal klein. Dus ze zijn meer iets als banner denk ik. Ik heb je portfolio eens bekeken. Het ziet er goed uit maar die website update zou ik graag iets over willen zeggen, de site is nogal leeg, te standaard en een beetje grauw. Probeer eens wat moois blauw. En het logo mag iets flitsende zijn. Groeten, drunken Ps. niet mee eens PM me maar. Reageren
gybrus Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik heb ze wat groter gemaakt zodat ik ze voor meerdere dingen kan gebruiken, waaronder iconen waar ze uiteindelijk voor zijn gemaakt. Ze worden uiteindelijk resized naar het gewenste formaat. ;D En mijn portfolio is niet echt Up to date meer.. Nog meer reacties en/of tips zijn welkom, K Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Oke ik begrijp het! jammer dat je portfolio niet meer uptodate is! Gr, drunken Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Dit soort dingen doen het altijd goed. In één oogopslag kunnen zien waar je heen gaat en wat het betekent. Ik denk dat een effectje zoals een rollover op deze iconen prachtig zal staan. Een rollover is dat je een kleur of een effect te zien krijg zodra je met je muis over een button, icoon, tekst heen gaat. Elk icoon zijn eigen kleur geven met misschien wat outerglow er omheen zou wel leuk staan. Dit geeft je portfilo ook gelijk wat meer pit. Het ziet het er nu nog niet echt aannemelijk uit, niet dat het lelijk is maar het geeft mij nog niet echt het gevoel dat ik wil blijven kijken. Succes in ieder geval Dhr.Gybrus. Reageren
gybrus Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Het is de bedoeling dat ze naar mijn werk kijken niet mijn iconen bedankt voor de tips, ik weet nog niet helemaal hoe ik ze ga gebruiken, maar ik zal het rollover idee in mijn achterhoofd houden.. ,K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.