Jump to content

Waar goede uitleg over het instaleren/dowloaden van savegame?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben hier net nieuw en heb al het één en ander zitten door snuffelen maar kan nergens vinden hoe je nu presies een save game moet dowloaden en instaleren.

Kan iemand mij veder helpen?

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom Op het Forum!

Ik Zal het je zeggen.

Je Kunt Hier je savegames downloaden: Klik

Dan Pak je hem Uit met winrar.(kun je Zo Ergens Downloaden)

Die Naam(GTASAsf1 Of GTASAsf2 Enz.) Zet Je in Je Map Gta san andreas UserFiles.

(Mijn Documenten, Gta SAn Andreas User Files.)

Zeg Op Alle Vragen Ja(Het Bestand ... Bestaat al, Wilt U Het Vervangen.) Klik Op Ja

Start Nu Gta Op!

En Geniet Van Je savegame!

Succes :tu:

:cya:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Mocht je een fout krijgen tijdens het laden van de savegame, of je krijgt een nieuw spel, dan moet je eventjes het volgende doorlezen om het te verhelpen. ;)

Het probleem is dan, dat je een verkeerde versie van je savegame hebt. Makkelijk op te lossen door óf een andere versie savegame te downloaden, óf je spel aanpassen naar de gedownloade savefile. Wil je voor het eerste gaan, moet je eerst kijken welke versie je hebt. Ga naar het volgende pad:

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script

Kijk daarna naar de grootte van het bestand script.img.

[table=header]Versie

Bestandsgrootte1568 Kb2562 Kb[/table]

Weet je eenmaal welke je hebt, kun je...

• ...hier V1 savegames downloaden
  • ...hier V2 savegames downloaden

Plaats hem vervolgens op de manier zoals die hierboven is uitgelegd.

Wil je het spel aanpassen naar de versie van je savegame, kun je...

• ...hier V1 files downloaden
  • ...hier V2 files downloaden

Deze plaats je in het bestand waar ook de script.img staat, voor het pad daarna moet je in het stukje hierboven kijken.

Succes!

Geplaatst:

hey ik heb gta san andreas save game al paar keer gedownload en toen naar gta files ofzo en als ik dan gta weer speel staat hij niet tussen load game waar moet ik de gedownloade savegame dan neerzetten?

Geplaatst:

Je moet je savegame's dat je hebt gedownload slepen naar je "Documenten - > GTA San Andreas User Files"

Als je de juiste savegame hebt voor de juiste versie van San Andreas ( Kijk hierboven als je niet weet wat ik bedoel). Als je nu San Andreas gaat spelen heb je altijd "Load Game" he? Daar zou je savegame moeten staan. Meestal op Slot 1 of bij sommige Slot 2. Kijk altijd wat er naar de GTASAsf komt. Want daarachter staat altijd een cijfertje. GTASAsf4.b bijvoorbeeld betekent dat je savegame op plaats 4 komt in je lijstje .

Geplaatst:
hey ik heb gta san andreas save game al paar keer gedownload en toen naar gta files ofzo en als ik dan gta weer speel staat hij niet tussen load game waar moet ik de gedownloade savegame dan neerzetten?

Heb je het bestand uitgepakt met WinRAR? Als het bestand een .zip of een .rar bestand is, zal het spel de savegame niet herkennen. Pak het bestand dus eerst uit met WinRAR, en plaats het '.b' bestand dat in dat pakketje zit in de map GTA San Andreas Userfiles.

Succes. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...