Rickydk Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Waneer kan je de BMX Challenge doen? de locatie weet ik zijn via een map maar ik zie nergens een rood circeltje waar ik in moet. Als die vraag al gesteld is, sorry dan, maar was niet te vinden met de zoekknop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Klopt, er is geen rode marker maar een BMX waar je op moet springen. En dit staat in het noordoosten van het skatepark bij de halfpipe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Het is dicht aan het ziekenhuis en die snelweg. Anders ik duid snel effe aan. Bewerkt: 25 januari 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Maar je moet eerst voldoende bike skill hebben, dus eerst zo veel mogelijk fietsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickydk Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Het is dicht aan het ziekenhuis en die snelweg.Anders ik duid snel effe aan. Bedankt, het is me gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Bedankt, het is me gelukt Slotje gevonden en geplaatst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts