L156 Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar iemand die professionele mods maakt.Ik wil namelijk graag dat je via iets.Wat dan ook knipper lichten bij een auto kunt doen.Zou iemand dat kunnen???...En hier op GTA Games zetten.Ik wil het heel graag en als het ook nog kan.Ruitewissers Programma. Groetjes Brian
Donwell Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zijn er geen aparte programma's om dit uit te werken. Het maken van dit soort dingen is heel lastig en is zeker niet in één dag gedaan. Het idee is misschien wel uit te werken, maar dan moet je toch echt even om raad vragen in de Modding Fora van dit forum.
Bling Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 In het SA fora kunnen we hier weinig tot niets mee, omdat de mensen in het Modding fora je veel beter met vragen omtrent modden kunnen helpen dan hier. Zie ook dit topic. Omdat ik niet denk dat überhaupt iemand je direct antwoord op deze vraag kan geven, wil ik je in eerste instantie even naar de reeds gegeven instructies van het Modding fora doorverwijzen. Mocht je daarna nog ergens niet uitkomen, dan kun je vragen uiteraard in dat fora kwijt.
Recommended Posts