DenkaanHenk Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik mis de GTA sfeer. Ik vind GTA LCS meer een GTA dan GTA SA. Reageren
Nielok Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Meld hier alle dingen die je ook nog graag op SA zou gehad hebben.Ik vind het jammer dat er geen rolschaatsen zijn. En dat je je gangmembers geen bevel kan geven bv;ze stappen in een auto en volgen CJ.Dan kun je meer gangmembers tegelijk meenemen in een auto. Post dus hier de dingen dat jullie missen op san andreas! Een skatebord zou fijn geweest zijn in SA, en ook dat je je vrienden kan comanderen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Volgens mij kan je je vriendin wel comanderen. Dan moet je als ze iets vraagt negatief reageren. Dat doe je om op de N te drukken als ze iets vraagt. Maar er gaan dan wel procenten af bij hoe goed je voor haar bent. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Dat de politie, gelijk achter je aan komt als je ook al een kleine overtreding begaat in het spel, ook is het dan jammer dat ze je ook altijd weten te vinden, en dat er zomaar politieauto's spawnen precies net voor de bocht en soms bovenop mount chiliad, dit is wel jammer, want het maakt het spel wel minder realistisch, en het leek mij een keer leuk om GTA echt eens een keer realistisch te zien. Ik vind dat dat het juist leuk maakt. Dat het daarom niet realistisch is is niet erg. Trouwens, als je wil dat GTA realistisch wordt wil je dan ook dat je dood gaat als je één keer wordt geraakt? Of dat je auto total loss is als je één keer botst? Bewerkt: 8 april 2006 door Piet-Herr Reageren
SWYV Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 wat ik ook mis in GTA SA, dat er geen bus missies net als lijnbus -_- zoals mensen ophalen aan de haltes vond ik altijd leuk in GTA VC want ben altijd versot op de bussen geweest dusja ook graag voor volgend keer meer aanpassen aan path's want tractor die 100km/u rijdt op snelweg ook graag dat andere mensen op tijdig remt, ze remt niet eens in GTA SA Reageren
Moonbeam Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Tsja, Dat is wel leuk als de hoeveelheid agenten ook wat reeler is, je kan nu veel te vaak geraakt worden en dat compenseren ze door een giga hoeveelheid agenten. Ik vind dat wat sneller dood met minder tegenstanders ook wel moet kunnen. Zoals bij shooters zonder 'lone wolf' missies, BF 1942 Bijvoorbeeld. Ik zou ook graag meer save slots hebben, met al die leuke missies waar ik een extra savegame voor wil kom ik -serieus- tekort. Reageren
bigballie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 -eigen huis bouwen ofzow -dieren op ut platteland (koeie bijv.) -in tram rijde en nog een paar dingen maar daar kom ik ff nie op Reageren
Lievemax Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het jammer dat je nog steeds met taxie's mee kunt rijden. En dat ze er niet meer staan na een missie. Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik vind het jammer dat er geen winkelcentrum is waar je in kan en dat bij vice city als je in een gebouw zit en je zoo door het raam naar buiten kan kijken Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Punten die van mij wel beter konden: Realistischere gameplay In treinen lopen GTA Gevoel (komt door hip-hop waar ik niet van hou). Verder: niks Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) IK MIS DE AUTO'S de FBI truck enzo gewoon meer autos vliegtuigenj en motoren enzo en meer wapens en net als bij VC dat je Zelf als passagier door een taxi wordt opgehaald Bewerkt: 9 april 2006 door masterbrain13 Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik wil MEER auto`s en meer realistischere graphics en meer keuzes Reageren
pietn Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) ik mis de dieren wel en opjecten die je kan op pakken zo als een tak steen etc. <_< Iedereen mist wel de dieren en kleine kinderen. Maar, als jij met een geweer door de straten loopt en je ziet een hond lopen en je schiet die dood dan is dat nogal grof . R*ckstar heeft er daarom dus voor gekozen om er geen dieren en kleine kinderen/kinderen in de game te doen. Dat is inderdaad grof maar je hebt een spel Postal (2) waarbij je zelfs katten met hun achterwerk op je wapen kan steken en zo in de lucht schieten. Ik vind dit toch grovver dan een hond doodschieten. Dieren zouden moeten kunnen kinderen zouden inderdaad te grof zijn. ik mis: -je zou moeten een eigen verhaallijn kunnen verzinnen -als het spel uitgespeeld is zou je moeten kunnen missies van het internet downloaden zodat je kan blijven spelen -je zou in meer dan 1 verhaallijn moeten kunnen keizen bv. dat je kiest van een bepaalde missie niet de doen omdat die gast je niet aanstaat en dat je daardoor je bij een andere gang moet aansluiten enz. Bewerkt: 11 april 2006 door pietn Reageren
pietn Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Wat ik mis in SA is dat je herhalingen hebt van wat je gedaan hebt. In VC was dat toch zo (toch op de PC versie) dat je kon zien wat je de laatste 2min hebt gedaan.Da is handig als je iets beestig hebt gedaan in het spel en je wilt het nog eens zien Normaal kan je dit wel als je op F1 drukt van mij gaat het zo toch Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 ik mis dat als het regent er water tegen je beeldscherm komt dat als je iemand vermoord met een kettingzaag er bloed op je scherm komt. dat was in vice city wel zo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.