Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Wat ik jammer vind, is dat je niet bijvoorbeeld een taxi aan kunt houden en dan kunt vragen breng me ff naar de andere kant van de stad... zal wel relaxt zijn en ik vind dat er weinig savehouses zijn... maar toch wel een topspel hoor Wat ik mis in SA is dat je herhalingen hebt van wat je gedaan hebt. In VC was dat toch zo (toch op de PC versie) dat je kon zien wat je de laatste 2min hebt gedaan.Da is handig als je iets beestig hebt gedaan in het spel en je wilt het nog eens zien Dit is toch wel in de pcversie? F1 als ik me niet vergis... Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 er moeten ook kinderen zijn, lijkt me wel grappig of sneeuw, benzine tanken voor je car Reageren
Alexy Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Wat ik mis in SA is dat je herhalingen hebt van wat je gedaan hebt. In VC was dat toch zo (toch op de PC versie) dat je kon zien wat je de laatste 2min hebt gedaan.Da is handig als je iets beestig hebt gedaan in het spel en je wilt het nog eens zien Als je op F1 (?) drukt zie je de herhaling. Of dit van de laatste 2 minuten is weet ik niet, maar in iedergeval zit er dus wel een herhaling bij . Gr. Alexy EDIT: Oeps :$ , iemand was me al voor... Bewerkt: 14 april 2006 door Alexy Reageren
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) echte namen van de auto,s en groteren garage,s Bewerkt: 15 april 2006 door zonnet Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 -Het overvallen van winkels zoals op Vice City . -De mogelijkheid om met een vliegtuig naar Liberty City kan gaan :$ . -Het berijden van paarden. -Gewoon meer dieren in de omgeving van SA . -Een missie in Vice City. :$ Reageren
2moredays Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 dat leek me ook wel vet ja als het sneeuwde en meteen naar de plek kon gaan van de missie want als je nu af bent kan je weer terug rijden en dan weer naar de missie gaan soms is dat ver rijden dieren of zo Reageren
Caltson Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 een lijstje wat ik jammer vind: geen burger shot,cluckin bell of pizza stack kostuums. dat er geen trein rijd op het 2de spoor(buiten sommige missie's) dat er geen oorlog is tussen sommige dorpen in de countryside dat je niet met een bus kan MEErijden. dat je meer openbare gebouwen binnenkan (bv. ziekenhuizen en vlieghavens zoals vice city) dat er geen seizoenen bestaan(bv sneeuw in de winter en hitttegolven in de zomer) dat je ook drive-by's kan doen terwijl een gang member van je aan het rijden is. en wegenwerken mis ik ook. Greetz Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ik mis de: -de goede jaren tachtig muziek -de idaho (sloom,maar een prachtbak) -de eilandjes(mogen ze van mij weer invoeren bij de volgende GTa) -de mooie clubs en discotheken (in GTA SA zijn ze allemaal hetzelfde) -officiele gangcars -Hell Angel Gang (greasy chopper) -Het zonnige weer -Telefoon missie's -De gebouwen waar je naar binnenkunt zoals vliegveld Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Dat je met andere mensen kan praten. Dat je ze kan uitschelden ofzo, of in hun gezicht spugen. En wat meer 'huis-tuin-keuken' wapens zou ik ook wel leuk vinden. En dat je huizen in kan. Dat kan met SA ook al, maar alleen als je inbreker bent. Je kan niet overdag bijvoorbeeld gewoon een huis binnen gaan en alles omver te knallen wat beweegt. Het zou ook leuk zijn als je iemand kan beroven, zonder hem dood te maken Bewerkt: 24 april 2006 door Blaatschaap Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Dat je in alle gebouwen kan zal wel fijn zijn:) Reageren
Jok3r Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Kinderen / Dieren komen er nooit in , dat doen ze gewoon niet. Maar het zou leuk zijn in de volgende gta , dat je als kind begint. En dat je dan zelf kan kiezen wanneer je naar de volgende fase gaat (Kleuter - > schoolkind - > Puber etc ) Nog meer... -Dat het politie gebeure niet zo lomp is , als er een shootout is en jij slaat iemand 1 x dat ze gelijk allemaal op jou gaan knallen -Dat je cops kan briben. En natuurlijk wat al door iedereen is gezegd. met uitzondering van kinderen/ dieren. greetZS Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Het skateboard wat ze er eerst in woudesn stopen een jatpack is ook leuk,, maar een beetje skaten lijkt me toch mooier Reageren
Jok3r Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Precies lekker kickflippen enzo . grinden. Alle plekjes uitproberen. Tony Hawk element erin douwen. Reageren
MeanMachine Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Toen ik City Slicking deed heb ik wel een paar keer geroepen dat de auto's knipperlichten hadden moeten hebben. Hoe vaak ik wel niet tegen een afslaande auto ben geramd voordat ik uiteindelijk goud haalde, pffff. Maar ik las een paar keer: dieren en kinderen in het spel. Maar wat denken jullie nou zelf. FF een moeder met kinderwagen plat rijden, dan staat iedereen te gillen dat het spel verboden moet worden. En dierenactivisten zijn ook erg fanatiek. Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Inderdaad. Ze liggen nu al zo hard te zeuren op het hele San Andreas. Ze zoeken gewoon een rede om het te verbiedenmaar als er dan kindren inkomen is het spel gruwelijk (op slechte manier) dan wordt heel Rockstar wel verboden. Wat ik zelf mis.. Ht ligt wat vreemd, in San Andreas zijn de uitspraken wel beter enz... Aan de Gameplay mis ik niet veel, maar een Jetski zou er wel inmogen. Jetskiën is heel erg leuk. Edit : wat ik ook haat is wat MeanMachine zegt : Als je soms aan het cruisen ben draaien ze opeens af, en je auto kapot.. Meestal ontwijk ik ze nog, dan begin ik te Driften en Drift eromheen. Maar de Supergt schuift auto weg als je wilt driften. Bewerkt: 28 april 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.