T@rget Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Nu ze een heele onderwater wereld hebben hadden ze ook eindelijk wel eens een onderzeer kunnen maken lijkt me namekijk vet tof en wat jij ook al ze een jetski Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Het skateboard wat ze er eerst in woudesn stopen een jatpack is ook leuk,, maar een beetje skaten lijkt me toch mooier een jatpack zit er al in. je kan hem aleenmaaar op verdant meadow aircraft graveyard vinden. of met de cheat rocketman voor op de pc Reageren
Maarten!! Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Het skateboard wat ze er eerst in woudesn stopen een jatpack is ook leuk,, maar een beetje skaten lijkt me toch mooier een jatpack zit er al in. je kan hem aleenmaaar op verdant meadow aircraft graveyard vinden. of met de cheat rocketman voor op de pc offtopic:hij bedoelt dat ze eerst van plan waren om een skateboard erin te stoppen maar kozen toch voor een jetpack ontopic:echte bevelen aan je gang oorlog tussen steden en dat je je eigenweg kan kiezen Reageren
kevin_92 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Er ken nog veel worden toegevoeg. Maar zou graag liever een game hebben zoals: The Godfather,gta3,gta vice city enz Reageren
gike Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik mis vooral dat als je botst dat je auto total los is en dat je motor stil valt of dat je cht moet gaan tanken en dat als je uitstapt of gewoon blijft staan dat je dan met een knop je motor kunt uitzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.