Jump to content

COD 4 MW: kan ik hem aan

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de demo van call of duty 4 modern warfare gedownload en die draait perfect...

MAAR mn pc ligt onder de systeemeisen...

ik heb:

1.61 Ghz prossesor

768 mb ram

en mn videokaart: Nvidia Geforce 6200 turbocache

mn vraag is: kan ik het volledige spel aan???

zo niet...waarom kan ik dan wel de demo aan???dat is gewoon missie 3 uit het spel.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb de demo van call of duty 4 modern warfare gedownload en die draait perfect...

ik heb:

1.61 Ghz prossesor

768 mb ram

zo niet...waarom kan ik dan wel de demo aan???dat is gewoon missie 3 uit het spel.

Als je de demo aankan zou ik niet weten waarom je het volledige spel niet zou aankunnen. Ga misschien toch eens naar deze website, daar wordt je computer geanalyseerd en kun je CoD 4 selecteren, en dan kijkt deze site of je de game aankan, volgens de systeemvereisten. het duurt maar een minuutje. ;)

Misschien lig je toch onder de systeemeisen, maar kan je het spel toch aan (lees: demo). :Y

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

ik heb:

1.61 Ghz prossesor

768 mb ram

Als je de demo aankan zou ik niet weten waarom je het volledige spel niet zou aankunnen. Ga misschien toch eens naar deze website, daar wordt je computer geanalyseerd en kun je CoD 4 selecteren, en dan kijkt deze site of je de game aankan, volgens de systeemvereisten. het duurt maar een minuutje. ;)

Misschien lig je toch onder de systeemeisen, maar kan je het spel toch aan (lees: demo). :Y

thanks...ik kende deze site al maar vanwege een brick was hij uit mn favorieten gewist en ik wist hem oook niet meer...en nee ik kan de game niet aan..best vaag...

Geplaatst:

Als je de demo van een spel kunt spelen, betekend dat ook niet dat het echte spel wel te spelen is. Een demo bevat meestal maar een paar levels uit de volledige game, waardoor er bijvoorbeeld minder schijfruimte nodig is om je spel te installeren. Daarnaast heeft het volledige spel ook meer rekenkracht nodig om alle missies die in de game zitten goed op het scherm te presenteren.

Dus waar het op neer komt, is dat je met een demo niet goed kunt zien of je het volledige spel wel aankunt. Het volledige spel vraagt gewoon altijd ietsje meer van je pc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...