aznstryker Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) ik heb dat mod gedaan volgens de andere topics maar waar staat nu de auto's die ik heb erop gedaan? Bewerkt: 18 februari 2008 door aznstryker Reageren
Ice Banana Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Oh,Hallo Bij de auto's die je hebt geinstalleerd staat altijd een Readme en in die readme zou ook moeten staan welke die vervangt bijvoorbeeld; Ferrarie testosteron replace's Patriot of altijd iets in die aard. Waar je het ook kan zien is het op de site waar je de mod hebt gedownload. Overal zou een keurige beschrijving moeten staan. ____ Waar je die auto's vind; Hier staat een complete voertuigenlijst met al hun vindplaatsen. Sommigen hebben geen vindplaatsten maar die zie je dan rond cruisen in San Andreas. >Klik< Alternatief; Download Carspawner 2.0 en laat de wagen spawnen voor je neus.>klik< ___ Volgende keer kun je ook hulp vragen in ons speciaal gemaakte sub forum genaamd: Modding Hulp als je nog problemen hebt met modden of downloads. Bewerkt: 18 februari 2008 door Ice Banana Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 ik heb dat mod gedaan volgens de andere topics maar waar staat nu de auto's die ik heb erop gedaan?Simpel, op dezelfde plaats als waar de oorspronkelijke auto stond. Vervang je bijvoorbeeld de Cheeta door een luxe sportwagen, dan zal deze op de spawnplaats van de cheeta staan. Vaak is uit de naam van de .dff en .txd bestanden wel af te leiden welke auto het betreft. Reageren
aznstryker Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) ik zie mijn auto's nergens staan, waar ligt de infernus? Bewerkt: 18 februari 2008 door aznstryker Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Die Infernus zie je vaak in dure wijken rijden. Dus ook in Las Venturas The Strip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.