The Golden Fighter Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Hoe kan ik met MTA VC in netwerk spelen? Moet toch via je eigen IP ofzo? Ik heb 2 pc's met bijde GTA VC en MTA. kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 als je in een netwerk speelt maakt je pc een netwerk ip adres aan kan je zien als je start; uitvoeren; cmd; ipconfig typt. daar zie je je netwerk IP. dan download je mta server en start hem op, je netwerk gebruikers pakken dan het netwerk ip adres et voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EarthQuake Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Download ASE dan en ga dan naar een server. of je zoekt op internet en gaat een gewone server zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.