Jump to content

Een echte brommer in Sa!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een tijd terug een filmpje op youtube gezien waarbij CJ op een echte brommer reed.

Nu vraag ik me af hoe ik aan die brommen kan komen?

Sorry maar ik kan het filmpje niet terug vinden want het is al lang geleden. :7

Het was in elk geval een echte brommer en geen scooter of motor of zo nee echt een brommer.

Nou vermoed ik dat dit een mod is maar dit weet ik niet zeker. ^_^

Dus als iemand mij aan een brommer in Sa kan helpen graag. _O_

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Als het op geen enkel brommer gelijkt van in SA, dan is het waarschijnlijk wel een mod!

Het enige brommer-looking vehikel is de sanchez, een crossmotor.

Maar waarschijnlijk is het een mod en kan je beter in het onderdeeltje mods kijken, hier op het forum!

Geplaatst:

Ik veronderstel dat je het over mods hebt?

Als je wat opzoek gaat kan je heus wel mooie brommers vinden voor San Andreas.

Enkele site's waar je 'brommers" kunt vinden is uiteraard GTAgarage.com en The GTA Place.

>Hier< onderandere.

Smaak verschilt dus hierbij kan ik je echt niet verder helpen... :N

Ik had zelf een Gilera runner in GTA: SA

Klik Hier eens en je vind er meerdere scooters

Kijk op de 2e pagina hier zie je een Simson - Model SR50 miss is dit meer wat je zoekt

Gr, drunken

Bewerkt: door Drunkendonkey

Oke bedankt allemaal ik heb wel al wat gevonden.

Maar nog 1 vraagje: in dat filmpje kon je ook een paar treinen zien waaronder ook een trein als op de afbeelding die ik heb geupload.

Dit moet wel een gemodde trein zijn en heb er daarom ook al na gezocht, maar ik kan helemaal geen gomodde treinen vinden voor Sa.

Dus zou iemand me daar even mee kunnen helpen zoeken of als je iets weet is ook goed. ^_^

Ik denkt dat deze vraag geen apart topic hoeft te zijn want het principe is het zelfde. :cya:

Oja omdat het dus toch om mods gaat kan iemand met de bevoegdheid dit topic even verplaatsen?

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
****POST****

Dat is volgens mij Microsoft Train Simulator, en niet San Andreas. Te zien aan het gras. En de spoorlijnen zijn in GTA San Andreas niet zo gedetailleerd. ;)

Geplaatst:

jA DAT SNAP IK OOK WEL. ;)

Maar het gaat me er om dat je weet welke soort trein ik in het filmpje heb gezien ;)

Geplaatst:

Gewoon een geel-blauwe van de NS dus. Nou ik kan het desbetreffend filmpje ook niet vinden, noch kan ik een mod vinden van deze trein. Hier staan wel een hoop andere treinen/trams (4 pagina's). Misschien dat je een andere ook goed vindt. Je kunt anders het beste op nederlandstalig modding-sites zoeken of naar mod packs die alles ver-Nederlandsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...