Jump to content

s.w.a.t

gta boy

Recommended Posts

he waar kun je die s.w.a.t truck vinden van die missie van sweet waar je die muur in moet ramen ik ken die nergens meer vinden ik heb hem in mijn garage neer gezet maar hij is elken keer weg

Delen op andere websites

he waar kun je die s.w.a.t truck vinden van die missie van sweet waar je die muur in moet ramen ik ken die nergens meer vinden ik heb hem in mijn garage neer gezet maar hij is elken keer weg

Die is niet te vinden, behalve in die missie.

(er zijn al meerdere topics hierover, gebruik in het vervolg even de zoekfunctie)

Delen op andere websites

Die is niet te vinden, behalve in die missie.

(er zijn al meerdere topics hierover, gebruik in het vervolg even de zoekfunctie)

had er maar meteen een slot opgedaan ;) .

maar brokentable je vergeet iets te zeggen je kan de swat spammen door de cheatdisc te gebruiken :lol: ;) !!!!.

Delen op andere websites

had er maar meteen een slot opgedaan ;) .

Ik wilde eigenlijk eens kijken wat er nou gebeurt als ik er antwoord is gegeven en het topic gaat niet op slot. Kennelijk moet er toch gepost worden, dus gaan zulke topics idd. volgende keer weer op slot.

maar brokentable je vergeet iets te zeggen je kan de swat spammen door de cheatdisc  te gebruiken  :lol:  ;) !!!!.

Vond ik niet echt nodig eerlijk gezegd. Ik had al gemeld dat er meer topics over de swat zijn. Daar is het wel in te vinden.

PS je spawnt een voertuig en spammen doen veel mensen hier op het forum :-(

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...