gta boy Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 he waar kun je die s.w.a.t truck vinden van die missie van sweet waar je die muur in moet ramen ik ken die nergens meer vinden ik heb hem in mijn garage neer gezet maar hij is elken keer weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 he waar kun je die s.w.a.t truck vinden van die missie van sweet waar je die muur in moet ramen ik ken die nergens meer vinden ik heb hem in mijn garage neer gezet maar hij is elken keer weg Die is niet te vinden, behalve in die missie. (er zijn al meerdere topics hierover, gebruik in het vervolg even de zoekfunctie) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Die is niet te vinden, behalve in die missie.(er zijn al meerdere topics hierover, gebruik in het vervolg even de zoekfunctie) had er maar meteen een slot opgedaan . maar brokentable je vergeet iets te zeggen je kan de swat spammen door de cheatdisc te gebruiken :lol: !!!!. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 had er maar meteen een slot opgedaan . Maar dan weet GTA Boy het nog steeds niet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Maar dan weet GTA Boy het nog steeds niet . gewoon er bij moeten zetten die zinnen en dan slot :lol: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 had er maar meteen een slot opgedaan . Ik wilde eigenlijk eens kijken wat er nou gebeurt als ik er antwoord is gegeven en het topic gaat niet op slot. Kennelijk moet er toch gepost worden, dus gaan zulke topics idd. volgende keer weer op slot. maar brokentable je vergeet iets te zeggen je kan de swat spammen door de cheatdisc te gebruiken :lol: !!!!. Vond ik niet echt nodig eerlijk gezegd. Ik had al gemeld dat er meer topics over de swat zijn. Daar is het wel in te vinden. PS je spawnt een voertuig en spammen doen veel mensen hier op het forum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts