Sdajafol Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Na een tijd lang niets gedaan te hebben in Photoshop (of welk ander programma dan ook) was het voor mij tijd voor iets nieuws. Na wat bezoekjes aan DeviantArt leken fractals maken me wel wat, dus daar ben ik mee begonnen. Ik heb 2 tutorials gevolgd, maar daar kwam uiteindelijk niets goeds van want die bleken een compleet andere versie van Apophysis te gebruiken Maarja, als muzikant ben ik gewend aan wat improvisatie, dus gewapend met een bak koffie en een crashende computer ben ik te werk gegaan. Na een tijdje editen en muteren had ik een paar fractals gemaakt, en om eerlijk te zijn ben ik vooral over de laatste 2 zeer tevreden, vooral als je bedenkt dat begon met 0% kennis van fractals en het programma, en zowiezo was het mijn eerste keer. Rates en comments zijn zeer welkom Mijn allereerste fractal: Ik heb ook wat effecten (voornamelijk extra layers en een hue/saturation voor de kleur) toegevoegd in Photoshop: Mijn tweede fractal, weer een compleet andere stijl maar ik vind 'm wel gaver Photoshop aanpassingen: En mijn derde fractal. Aanpassingen: (de eerste aangepaste versie van deze vind ik persoonlijk de mooiste tot nu toe) De kwaliteit is door het resizen en omzetten naar JPG iets verminderd, de originele bestanden zijn in PNG formaat en hebben een resolutie van 2100x1350, dus mocht iemand er eentje willen om in een signature of wallpaper te gebruiken, zeg het dan even Ze zijn ook minstens 4mb dus dat lukte niet echt met het uploaden hier. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Die zien er SUPER uit! KUTGW Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Mooie vormen Alleen de tweede vind ik wat minder omdat die zwarte vlek er in zit, ik snap zo niet wat dat is. En de eerste vind juist wel wat flow hebben. Een 8 vor je werken Reageren
Sdajafol Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Thanks! Waar die vlek vandaan komt weet ik ook niet, eigenlijk. Het probleem met fractals is dat ze nooit 100% precies af te stellen zijn omdat je met allerlei rare instellingen werkt. Die vlek waar jij het over hebt is in feite gewoon een holte in een spiraal of andere vorm, net als die bij de eerste, alleen hier is het meer zichtbaar en anders omdat die eerste meer een donut vorm heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.