Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje aan het kloten met scripten. Helaas bak ik er niet zo veel van :schater:

Alles wat ik probeer lukt niet want dan start me spel niet meer op. Heeft echter nu iemand een script voor mij die ik alleen erbij hoef te pakken of over de oude main heen kan zetten met daarin : De code`s om een aantal cars te spawnen. Hoeven er echter maar rond de 5 te zijn. Want dan hoef ik alleen de XYZ goed erbij te zeggen :D

Mocht er iemand zijn die zoiets heeft zou ik het waarderen als je hem kon geven :tu:

Mvg,

Ricky

Geplaatst:

ke zelfs dan bak ik er niks van. Stop er maar gewoon mee en ga wel weer verder met map editor`s waar ik wel wat van snap :schater:

Geplaatst:

namelijk als ik steeds wat verander wil me spel wel opstarten maar zodra ik op new game of load game doe gaat hij naar het laadscherm en dan net bij het einde stopt het. En als ik dan me back-up terug zet is alles weer goed. Dus mocht er iemand een script hebben waar ik alleen de XYZ hoef te veranderen zou het helemaal toppie zijn :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de main.scm opent met Sanny Builder, moet je even zoeken naar 'Mission 0'. Hier worden alle dingen geplaatst die vanaf het begin kunnen. Daarna volg je goed de tutorial van PatrickW en Dutchy3010, de link is hierboven gegeven. Met 'goed' bedoel ik dus ook echt goed, met alleen even kijken naar de codes kom je er niet. Het beste kun je eerst even gaan testen met een stripped scm, die je kunt vinden in de Data --> sa map van Sanny Builder. Oefen hier eerst wat mee voor je met de originele GTA SA bezig gaat.

Als je eenmaal zover bent dat je met de echte main.scm aan de slag kunt, kijk dan goed of je ergens andere codes ziet zoals ze zijn beschreven in de tutorial. Plaats ze daar voor het gemak bij. :)

Succes. ;)

Edit:

Vergeten te melden.. Dutchy kwam gisteren ook al naar mij toe, het gedoe met de 'mission 0' klopt niet, ook gelijk even doorgehaald. De wagens moeten bóven de 'Main Loop'. :)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Ik ga er wel is naar kijken in de vakantie.

Mocht er iemand anders zich vervelen of als je het leuk vind te doen. Ik wil namelijk proberen om hier : zie foto

190287358_5_Uc7L.jpeg

de volgende auto`s te plaatsen : flash , stallio , elegy , yosemite , buccanee , fuffaol , vincent , sultan , previon & savanna. Dit omdat ik deze auto`s in FNF cars heb veranderd. Op de Marine bassis ligt nu een heel driftbaan door middel van pionen en hekken en daarbij nu dan bomen enzo. Echter moet ik nou nog uit zoeken hoe je daar mensen kan laten staan. Hoop dat het niet via het scripten gaat. Maar mocht iemand deze cars op hun plaats kunnen zetten voor mij zou ik dat erg op prijs stellen.

Geplaatst:

Omdat ik eerlijk gezegt niet verwacht dat iemand die auto's voor jou daar neer wil zetten, verwijs ik je maar even door naar een tutorial van JgunterS waarin uitgelegt word hoe je het zelf moet doen. :)

Tutorial: klik

Succes!

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Omdat ik eerlijk gezegt niet verwacht dat iemand die auto's voor jou daar neer wil zetten, verwijs ik je maar even door naar een tutorial van JgunterS waarin uitgelegt word hoe je het zelf moet doen. :)

Tutorial: klik

Succes!

Greetz,

Black Force

Het is niet handig om iemand die al met SannyBuilder bezig is, even terloops naar een tutorial te verwijzen die met Mission-Builder werkt, zonder dat er duidelijk bij te vermelden.

En hij heeft het ook al aan de hand van een tutorial geprobeerd, maar kwam er niet uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...