Jump to content

Hypercam 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet voor een site in filmpje maken in Habbo Hotel maar ik doe dat met Hypercam alleen ik wil alleen het scherm van habbo hebben maar ik zie de achtergrond en alles van mijn pc

Geplaatst:

Ik ben niet bekend met dat programma, maar kun je dat niet instellen in de instellingen? Wat je wel zou kunnen gebruiken is een programma genaamd Camtasia. Dat programma kan sowieso wel opnemen, op bepaalde plaatsen van het scherm. Zoek maar op google, naar Camtasia en je vindt vanzelf wel een probeer versie waarna je hem eventueel kan kopen. Succes!

Geplaatst:

Ik wel. Als je hypercam opstart ben je bij de tab 'screen area' dan klik je op 'select region' dan krijg je een kruis en daarmee maak je een vierkant (of een rechthoek) om het gedeelte heen wat je wilt opnemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat werkt alleen als ik het te groot ofzo doe geeft hij dit zie bestand hoe komt dat?en hij is registerd

post-70264-1203792961.jpg

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Hypercam neemt geen games op.

Die had ik een keer uitgeprobeerd.

Hypercam is af te raden.

Probeer Fraps, dat is de meest gebruikte opneem software voor games.

Geplaatst:

Dat heb ik geprobeert maar dan happer ik te veel en ik wil heel graag games filmen SA-MP maar omdat ik teveel happer bij elke opneem tool gaat het niet dus weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...