Twinsen Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) ik heb een voorstel.... misschien is het er al of hem ik er overheen gekeken maar, Kan iemand niet een map maken? Ik heb een eigen forum voor mijn server en ik zou graag een map van samp maken waar alle locaties met een (puntje,balletje) word aangegeven, en die als je er op klikt de tekst van die locatie weer geeft. Thx, Twinsen (Hannibal_Smith) Of kan iemand me doorlinken hoe ik dat zelf maken kan? Bewerkt: 20 februari 2008 door Twinsen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik weet niet of ik precies begrijp wat je bedoeld maar ==> deze <== kaart op WikiGTA doet volgens mij wat jij wilt Reageren
Twinsen Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik weet niet of ik precies begrijp wat je bedoeld maar ==> deze <== kaart op WikiGTA doet volgens mij wat jij wilt Ja precies wat ik zocht Thx sheep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.