Jump to content

gta4 vs saints row2

Recommended Posts

Geplaatst:

saintrow 2 zal gta4 verslaan omdat als gta uitkomt sr 2 nog word gemaakt dus sr 2 is beter omdat het een jaar later uitkomt

Geplaatst: (bewerkt)
saintrow 2 zal gta4 verslaan omdat als gta uitkomt sr 2 nog word gemaakt dus sr 2 is beter omdat het een jaar later uitkomt

Van harte gefeliciteerd. Wil je een Ballon???

Wat nou als over een jaar een nieuwe versie van Packman uitkomt, is dat dan ook gelijk een beter spel dan GTA4???

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Wat nou als over een jaar een nieuwe versie van Packman uitkomt, is dat dan ook gelijk een beter spel dan GTA4???

vreemd ik wist niet dat pacman ook free roaming was

Geplaatst:

Waar slaat dat in hemelsnaam op? GTA IV is trouwens langer in productie geweest en de tijd dat een game in productie is heeft niks te maken met de kwaliteit :duh:

Geplaatst:

vreemd ik wist niet dat pacman ook free roaming was

Pacman in Liberty City :puh:

GTA IV wordt dus echt wel 10 keer beter als SR 2! Als het niet meer is. GTA is de grondlegger van het hele free roaming gebeuren en ik heb nog nooit een game in dat genre gespeeld die beter was als de GTA serie :puh: GTA IV is gewoon de game van het jaar 2008, 2009 en 2010 bij elkaar :puh:

Geplaatst:

het lijkt wel of jullie bang zijn voor sr 2 dus als gta de grondlegger is het gelijk het beste alles gaat een keer kapot en mischien is sr2 wel de game die gta verslaat net als wo2 duitsland had de beste start maar werd uiteindelijk verslagen

Geplaatst:

lul niet zo veel man. Hoe weet je dat SR beter word als GTA terwijl ze beiden nog niet eens uit zijn?

Geplaatst:
het lijkt wel of jullie bang zijn voor sr 2 dus als gta de grondlegger is het gelijk het beste alles gaat een keer kapot en mischien is sr2 wel de game die gta verslaat net als wo2 duitsland had de beste start maar werd uiteindelijk verslagen

De tweede wereld oorlog heeft niks met een paar concurerende games te maken hoor. Kwam Saints Row 1 toevallig ook niet wat later uit dan GTA San Andreas, maar kreeg San Andreas niet overal veel hogere beoordelingen, en werd San Andreas ook niet overal veel beter verkocht? San Andreas mag dan op een aantal punten wat slechter zijn dan Saints Row, maar in feiten was Saints Row gewoon een kopie van San Andreas met wat nieuwe dingen, en zonder een aantal functies uit San Andreas. Niemand vond Saints Row 1 speciaal door San Andreas, want alles wat je in Saints Row zag had je al ongeveer gezien in San Andreas. En voor de duidelijkheid: Saints Row 2 komt niet zo heel veel later uit dan GTA IV, en alles wat ik tot nu toe van GTA IV heb gezien en gehoord is veel indrukwekkender dan Saints Row 2, dus ik heb echt geen reden om bang voor Saints Row te zijn. Ik zeg trouwens niet dat Saints Row 2 slecht gaat worden, integendeel: het wordt gewoon een goede game ondanks dat ik het een GTA rip-off vind, maar de concurrentie met GTA IV aangaan is op dit moment gewoonweg niet mogelijk.

Geplaatst:
GTA IV wordt dus echt wel 10 keer beter als SR 2! Als het niet meer is. GTA is de grondlegger van het hele free roaming gebeuren en ik heb nog nooit een game in dat genre gespeeld die beter was als de GTA serie :puh: GTA IV is gewoon de game van het jaar 2008, 2009 en 2010 bij elkaar :puh:

Je hebt beide games nog niet gespeeld, dus hoe kan je daar nou een conclusie over trekken? :7

lul niet zo veel man. Hoe weet je dat SR beter word als GTA terwijl ze beiden nog niet eens uit zijn?

^-wat philip zegt.

Geplaatst:

Het is ook een beetje kwestie van smaak. Rockstar zeikt concurenten af, en concurenten zeiken Rockstar af in hun free roaming games. Beiden met EE's en zo. Het akkefietje tussen R* en andere gamestudios is overgewaaid door naar de fans, waardoor er trouwe groepen GTA-fans zijn. Die zitten met voor een deel z'n allen verzameld hier op dit forum. Nogal wiedes dat je hier op dit forum zulke reacties krijgt. Saints Row 2 zal best een goede game zijn, zal ik niet ontkennen. Maar persoonlijk ga ik toch liever voor GTA IV. Gewoon omdat ik tot die groep GTA-fans behoor. Als je hier op een Grand Theft Auto gaat roepen dat de concurent beter zal worden moet je dus ook niet raar opkijken dat iedereen vindt dat GTA IV beter wordt.

Geplaatst:

Ik kan ook een game maken die een dag na gta uitkomt, die ik misschien in een minuut heb gemaakt. Die is waarschijnlijk niet beter.

Geplaatst:
Ik kan ook een game maken die een dag na gta uitkomt, die ik misschien in een minuut heb gemaakt. Die is waarschijnlijk niet beter.

Je haalt me de woorden uit de mond Robin. ^_^

Je kunt de kwaliteit van een spel niet van te voren bepalen aan de hand van de releasedatum.

Het is pas mogelijk een goed oordeel te vellen over een spel, wanneer je het gespeeld hebt.

Zoiets kun je niet baseren op de ontwikkelingsperiode, want hoewel Saints Row 2 iets later uitkomt, is het nog helemaal niet zeker te zeggen of deze game beter word dan GTA IV.

Geplaatst:

Ik denk dat we zo bij elke game wel een topic kunnen maken en kunnen kijken of bijvoorbeeld Pong beter is dan Tetris. Daarnaast is de reden waarom dit topic is geopend natuurlijk ook onzin. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...