Jump to content

Johnny Knoxville zwaar gewond

Recommended Posts

Geplaatst:

Na mislukte stunt bijna ontmand!

In een aflevering van Jackass die onderdeel uitmaakt van een eerbetoon aan de

onlangs overleden stuntman Evel Knievel pakte een stunt met een motor helemaal verkeerd uit voor Johnny Knoxville.

Hij is zwaar gewond geraakt en moet de komende twee weken plassen via een zakje.

JK-413.jpg

Bron:

Geplaatst:

zou die stunt in één van de jackass movie's komen,dat wil ik niet missen maar ik heb wel respect voor johny dat hij dat doet voor evel knievel. _O__O__O__O_ hoeze johnny knoxville

Geplaatst:

Ik vin het kut voor Knoxville, maar ik vond het al lang goed gaan met die gasten zonder al te veel lichamelijke schade :D

Geplaatst:

Erg zielig voor Jhon, een ongeluk en dan nog wel op díé plek :-(

Maarja, je kon er op wachten die gasten doen echt levensgevaarlijke stunts :N

Geplaatst:

Tja, als je je waagt aan dit soort ondernemingen, kun je erop rekenen dat het vroeg of laat mis gaat.

Johnny Knoxville zelf kan er vast alleen maar om lachen, je weet hoe die mensen zijn. :7

Maar goed, Jackass is een geweldig progamma wat ik altijd met plezier kijk, dus ik hoop dat Johnny zijn zaakje weer snel hersteld is. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Dat lijkt me pijnlijk. Dat z'n zaak kapot is. Maar in Jackass 2 kon hij ook zwaargewond raken. Met zijn Big Red Rocket ging het ook fout. Er knalde een kat uit, dicht waar hij zat. En bij Jackass is het als je zaakje niet goed is dan hoor je er niet meer bij.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Vroeg of laat gaat zoiets fout, net zoals bij Top Gear die presentator een keer gewond raakte nadat hij met de auto van de weg sjeesde.

Ik denk dat het weel goed komt ^_^

Geplaatst:
Dat lijkt me pijnlijk. Dat z'n zaak kapot is. Maar in Jackass 2 kon hij ook zwaargewond raken. Met zijn Big Red Rocket ging het ook fout. Er knalde een kat uit, dicht waar hij zat. En bij Jackass is het als je zaakje niet goed is dan hoor je er niet meer bij.

als dat ding hem toen geraakt zou hebben was die wss gewoon dood geweest... :puh:

Geplaatst:

Johnny toch wat is dat met u :puh:

er komt een jackass the movie 2.0

dat zijn de de beelden dat zo nooit in jackass the movie hebben getoond en ik ben nog niet klaar

er is een jackes the movie 3 opkomst ^_^ .

bron heb ik niet sorry.

Geplaatst: (bewerkt)
er komt een jackass the movie 2.0

Jackass the Movie 2 is al 2 jaar geleden uitgekomen. (In Nederland in ieder geval... Misschien in belgie pas in 2009? :{ )

dat zijn de de beelden dat zo nooit in jackass the movie hebben getoond en ik ben nog niet klaar

Je bedoelt die met die raket die GTAGijsso heeft gepost?

Die komt uit 'Jackass The Movie 2.0' hoor ^_^

er is een jackes the movie 3 opkomst ^_^ .

bron heb ik niet sorry.

Als die motorstunt (waar dit topic dus over gaat) voor Jackass is, dan zal dat wel voor Jackass The Movie 3 zijn ja.

Bewerkt: door =>Sandra<=

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...