Jump to content

Johnny Knoxville zwaar gewond


Scarface92

Recommended Posts

Met zo'n baan kan je eigenlijk wel verwachten dat er iets kan gebeuren, maar hun hebben al vaak gezegd dat ze dat weten en dat ze deze baan voor geen goud willen veranderen, nou hier is het eerste echte slachtoffer, ik wens heb veel beterschap toe, en laat ie weer snel genezen zijn.

Nog zo'n voorbeeld was Steve Irwin, daar wist je ook dat het ooit mis ging ..

Link to comment
Delen op andere websites

Met zo'n baan kan je eigenlijk wel verwachten dat er iets kan gebeuren, maar hun hebben al vaak gezegd dat ze dat weten en dat ze deze baan voor geen goud willen veranderen, nou hier is het eerste echte slachtoffer, ik wens heb veel beterschap toe, en laat ie weer snel genezen zijn.

Nog zo'n voorbeeld was Steve Irwin, daar wist je ook dat het ooit mis ging ..

Dit was niet het eerste ongeluk bij Jackass hoor.

Bij elkaar hebben de acteurs al meer dan 20 botten gebroken en vele kneusingen opgelopen tijdens opnames van Jackass.

En Steve Irwin, tsja, van hem zou je verwacht hebben dat hij door een krokodil zou worden opgegeten, maarja, hij is door een rog doodgestoken :{

Link to comment
Delen op andere websites

Jackass the Movie 2 is al 2 jaar geleden uitgekomen. (In Nederland in ieder geval... Misschien in belgie pas in 2009?

in belgie is natuurlijk jackass the movie2 uit :duh: en de uncut versie ook

maar jackass the movie 2.0 is een versie dat ze nooit hebben getoond op de gewone en uncut versie ^_^

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie in Steve Irwin en Wat Johnny Knoxville doet toch veel verschillen hoor. Tevens werd Steve dan nog eens aangevallen door een rog ipv een krokodil.

Vroeg of laat moest dit toch eens gebeuren. Mischien vinden wij mensen het wel leuk om te zien wat ze allemaal doen ook al is het levensgevaarlijk en bijna altijd pijnlijk, daarin snap ik dus echt niet waar ze het plezier inzien jezelf pijnigen of op een dag dat het zelfs dodelijk of zeer pijnlijk zoals in dit geval kan aflopen.

Geef mij dan toch maar een beroep minder risico's. Ik werk nu mischien als kok en dat is vaak met warme dingen en vuur werken natuurlijk maar daar ga je me in elk geval niet op een rakket zien zitten of iets met slangen doen of whatever. Het moet nog altijd een beetje serieus blijven vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

er komt een jackass the movie 2.0

Jackass the Movie 2 is al 2 jaar geleden uitgekomen. (In Nederland in ieder geval... Misschien in belgie pas in 2009? :{ )

dat zijn de de beelden dat zo nooit in jackass the movie hebben getoond en ik ben nog niet klaar

Je bedoelt die met die raket die GTAGijsso heeft gepost?

Die komt uit 'Jackass The Movie 2.0' hoor ^_^

er is een jackes the movie 3 opkomst ^_^ .

bron heb ik niet sorry.

Als die motorstunt (waar dit topic dus over gaat) voor Jackass is, dan zal dat wel voor Jackass The Movie 3 zijn ja.

1.oké in belgie is jackass movie 2 ook al 2 twee jaar uit

2.die raket zit helemaal niet in jackass movie 2

3.hebben jullie deze maanden nog jackass gezien als jullie dat zien en het zijn dezelfde als in de jackass 2,dan is het al binnen 2 jaar,want ze laten altijd die programma's zien op mtv of anderen.dus binnen 2 jaar kan er mischien wel een jackass 3 komen. _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...